Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

λιγα λογια για το ιστολογιο..κι εμενα βεβαια

γεια σε ολους ! λοιπον το ψευδωνυμο μου ειναι aizeν -ενας χαρακτηρας απο καρτουν που μ'αρεσει(αν και ειναι λιγο κακοποιο στοιχειο..).ειμαι φοιτητης ψυχολογιας και ψαχνομαι στο σεξουαλικο..τα θεματα για τα οποια θα γραφω αφορουν ακριβως τα παραπανω αλλα και απλες καθημερινες σκεψεις.εννοειται πως ΔΕΝ ειμαι ειδικος και πως  πιο πολυ εφαλτηριο για περαιτερω ψαξιμο ειναι το μπλογκ μου. αυτα για τωρα καλη συνεχεια!
υστερογραφο
μ'αρεσει που και που να γραφω επισης..

5 σχόλια:

  1. Καλή αρχή λοιπόν! Αν και το ψάξιμο είναι εκεί έξω...εδώ σαφώς όμως μπορεί να σε βοηθήσει και να σου δώσει το κίνητρο για να βρεις μια απάντηση. Αν και μεταξύ μας απαντήσεις ξεκάθαρες...δεν υπάρχουν...μόνο αισθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε βαριεςσαι..τι να κανεις τις απαντησεις αμα εχεις αισθηματα?οχι οτι κι αυτα δε σε μπερδευουν δηλαδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλέ, καλά κάνεις και είσαι εδώ. Το μπλόγκινγκ είναι καταφύγιο για μερικές από τις μεγαλύτερες ψυχοπαθολογικές περσόνες που υπάρχουν. Κάποια στιγμή θύμισε μου να σου πώ για τον δήθεν ογκολόγο της χρονιάς μουχχαχαχα.

    Επίσης στα λημέρια μας κυκλοφορούν και οι μεγαλύτερες πουτάνες αλλά αυτό είναι θέμα για μιαν άλλη συνεδρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ψυχοπαθολογικες περσονες,πουτανες...προσπαθεις να μου πεις κατι?χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή