Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

εσυ τι θα γινεις αμα μεγαλωσεις?

Χμ..εγω ηθελα να γινω γιατρος-για να ''φτιαξω τα ποδια του παππου'' αλλα ημουν σκραπας στα θετικα....για τον ιδιο λογο δεν εγινα φυσικος που ηθελα..Σε μια περιοδο στο δημοτικο ηθελα να γινω ζωγραφος..παλευονταν οι ζωγραφιες μου αλλα στα 12 τα παρατησα..Τωρα οσο για την ψυχολογια, σε ολη την εφηβια διαβαζα, και μιας και ημουν καλος στα θεωρητικα,-αρχαια κτλ, ειπα να το κανω επαγγελμα.Και δε μετανιωνω-μου αρεσουν οι σπουδες μου.Μονο παραπονο,τα προβληματα που παντα ειχε η ελληνικη εκπαιδευση...τελος παντων.
Εν τω μεταξυ, μιλαγα με ενα φιλο μου τις προαλλες και του ειπα πως καποτε θελω να ''τεκνοποιησω''...Και συμπερανε οτι θελω να καταληξω με γυναικα.( ''ξερει οτι ψαχνομαι''   )Που κολλαει αυτο?Ασχετα με τι θα καταληξω-αντρα,γυναικα,ζουρλομανδυα-ετσι και αποφασισω να κανω οικογενεια σιγα μη  με εμποδισει το οτιδηποτε-ανατομικα και νομικα μιλωντας...ακους εκει...λες και η σεξουαλικοτητα σχετιζεται με το δικαιωμα η την αναγκη για οικογενεια..
Εν τω μεταξυ μαθαμε τις προαλλες μια θεωρια συμφωνα με την οποια οι μειονοτικες ομαδες ενδοβαλλουν τις αρνητικες κρισεις της πλειοψηφιας ... Πχ η μανια μας να γινουμε ευρωπαιοι..Αλλο:εδειξαν σε παιδια μαυρων κουκλες μωρων-λευκες και μαυρες...πρωτα ρωτησαν τα παιδια αφρικανικης καταγωγης να πουν ποια κουκλα ειναι πιο ωραια.Εδειξαν την ασπρη...Μετα τα ρωτησαν με ποια μοιαζουν εκεινα.Εδειξαν τη μαυρη....
Το ιδιο συμβαινει και σε πολλα γκει ζευγαρια....θελοντας να αποδειξουν οτι δε ''κανουν'' τα παιδια τους γκει, πιεζουν τα αγορια να παιζουν μπαλα κι καρατε , και οι λεσβιες τα κοριτσακια τους μπαλετο...Το αποτελεσμα ειναι καποια απ'τα παιδια που παρ'ολη την ''κατηχηση'' στη στρειτ συμπεριφορα βγαινουν γκει,να φοβουνται να το πουν στους γονεις τους...καταντια του ειδους μας-και  ηττα της λογικης..
Λες και αν ηταν γκει τα παιδια θα γινοταν κατι....Λες και η σεξουαλικοτητα των γονιων καθοριζει αυτη των  παιδιων....Τοτε εγω γιατι δεν ειμαι φουλ στρειτ?Οχι,πειτε μου...

3 σχόλια:

  1. καλα αλλου πηγαινα το ποστ κι αλλου με πηγε...αλλα ολα αυτα αφορουν τι θελω να γινω οταν μεγαλωσω κατα μια εννοια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτον, θα είναι άπειρες οι φορές που άλλου θα θέλεις να γράψεις και άλλο θα βγαίνει. Αλλά αυτό το παιχνίδι με τις λέξεις είναι μερικές φορές σαν το σεξ!!

    Τώρα...τι θα γίνω αν μεγαλώσω; Χμμμ...νομίζω ότι και στα 50 να μου τι κάνεις αυτή την ερώτηση και πάλι θα έχω να σου απαντήσω πράγματα. Δεν ξέρω πόσο διαφορετικά θα μπορούσα να επιλέξω καταστάσεις σπουδών και επαγγελματικής αποκατάστασης αν γύριζα πίσω το χρόνο, αυτό που ξέρω είναι ότι πάντοτε έχεις περιθώριο να προσαρμόσεις τη παρούσα και μέλλουσα επαγγελματική σου κατάσταση. Πραγματικά θα ήθελα κάποια στιγμή να μπορώ να γράφω σε κάποια στήλη παράλληλα με την όποια δουλειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι...και εμενα μ'αρεσει η λογοτεχνια ως 2η ασχολια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή