Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

κ.π.δ. 2 -resurection

Λοιπον,σχετικα με αυτη τη κουτσομπολα...Συμμαθητρια μου απο πρωτη δημοτικου.Στουμπα μια ζωη.Τελειομανης και βαθμοθηρας...Θυμαμαι οταν ειχαμε τεστ παθαινε κρισεις πανικου...Η αδερφη της-πιο μεγαλη εμαθα συχνα ετρεχε στο νοσοκομειο λογω ψυχοσωματικων-κι εκεινη σε σχεση με το σχολειο κι τους βαθμους...Στο δημοτικο,σε ενα ντελιριο αυτολυπησης-ημασταν μονοι στη ταξη- μου ειπε ποσο αβολα ενιωθε με το υψος της και αλλα τετοια-και εγω ο βλαξ την παρηγορησα...Δε της εδινα μια να παει ακομα πιο κατω η π*υτανα...Τελος παντων,περασαν τα χρονια και μια μερα την ακουσα στο σχολειο να μιλαει πισω απ'την πλατη μου-κυριολεκτικα- και να λεει ''πουσταρα'' Δεν ασχοληθηκα γιατι απλως θα το αρνιοταν.Αλλωστε στο σχολειο οι μετοχες μου ηταν χαμηλα αν με πιανετε..Και σε αλλη μια περιπτωση περασα διπλα της και ψυθιρισε σε μια ξινη φιλη της ''ωχ!το ανωμαλο!'' Ισα που το ακουσα.Μιλαγα με ενα παιδι και δεν ηθελα να κανω σκηνη.Πριν λιγο καιρο,μου εστειλε αιτημα φιλιας στο facebook...Το αγνοησα κι εστειλε κι αλλο.Της απαντησα λεγοντας οτι ξερω τα παντα που ελεγε για μενα και δε καταλαβαινω τι δουλειες εχει αυτη μαζι μου.Αντεδρασε στελνοντας μυνημα που ελεγε οτι πολυ στενοχωρηθηκε που πιστεψα σε λογια κακοβουλων και αλλες τετοιες  μ*λακιες.. Τοτε ''φορτωσα'' και της πεταξα στα μουτρα τα προαναφερθεντα περιστατικα . Εγινε μπουχος το φιδι.Ουτε μυνημα ουτε γραμμα -και φυσικα ουτε η συγγνωμη που μου χρωσταει.Της φερθηκα με ευγενεια και μου το ξεπληρωσε με τον πιο κατινιστικο μικροψυχο και σιχαμερο τροπο.Και μου το'παιζε κι αθωα...Τελος παντων,ειναι απ'τους 3-4 πιο αηδιαστικους ανθρωπους που ειχα την ατυχια να γνωρισω-και εχω γνωρισει πολλους σιχαμερους ανθρωπους στη ζωη μου..Ελπιζω να ψοφησει απο καποια ανιατη ασθενεια.Και συντομα κατα προτιμηση.
Αλλα το θεμα ειναι τι μαθαινουμε απο αυτη την ιστορια...Οτι προφανως προερχεται απο δυσλειτουργικη οικογενεια οπου τα παιδια μαλλον ενιωθαν πως πρεπει να ειναι οι καλυτεροι για να τα αγαπανε.Και οι 2 αδερφες βγηκαν νευρωτικες τελειομανεις -τυχαιο?δε νομιζω...Οτι η σκυλα αυτη,επασχε απο κομπλεξ κατωτεροτητας-σωματος,κι πνευματος,αφου παθαινε κριση αγχους στα τεστ-αν πιστευεις στις ικανοτητες σου,δεν αγχωνεσαι τοσο για την επιδοση σου...Και τελος,οτι ειναι δειλη ψευτρα,καθως φοβαται τη συγκρουση...Ακομα και διαδυκτιακη...Μολις την ξεμπροστιασα,κωλωσε...Οι ανθρωποι με αυτοπεποιθηση,αντιμετωπιζουν τους αλλους,δε στρουθοκαμηλιζουν...
Οποτε οριστε ενα προφιλ του κουτσομπολη...ασυνειδητος,κομπλεξικος,στοχευει τους αλλους γιατι νιωθει να απειλειται σε ενα συμβολικο επιπεδο απο αυτους,ειδικα τους ιδιαιτερα ικανους/ωραιους/δημοφιλεις,και αποφευγει την καταμετωπο συγκρουση γιατι θεωρει σιγουρη την ηττα...
Καλο ειναι να βγαζετε τετοιους ανθρωπους απ'τη ζωη  σας.Δεν αξιζουν το σαλιο σας..

10 σχόλια:

  1. Μην είσαι τόσο μικρόψυχος μωρέ! Να πεθάνει από ανίατη...?

    Δεν αξίζει να σχολείσαι με τέτοια άτομα! Ούτε καν για να τα καταραστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιζει....πιστευω οτι πρεπει να ειμαστε ειλικρινεις για το πως νιωθουμε..Κι εγω ετσι νιωθω.Αν το επαιζα αγιος φανουριος θα ηταν υποκρισια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά δε σου λέω να το παίξεις άγιος-φανούριος! Απλά ότι δεν αξίζει λέω!

    ΥΓ: Sorry, δε σκέφτηκα όταν σε είπα μικρόψυχο τι όνομα και φώτο προφίλ έχεις διαλέξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι...aizen forever!you will always be #1 in my heart aizen!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ λέω να δημοσιεύσεις το προφιλ της εδώ στο μπλογκ η κάπου αλλού και να της κάνουμε όλοι αίτημα φιλίας απο ψεύτικα προφιλ και να της στέλνουμε μύνημα και να την λέμε στούμπο και κομπλέξω!!Μετά κράτα χρόνο σε πόσες μέρες θα σβήσει το προφίλ της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ! Εσείς οι δυο μαζί, είστε ο απόλυτος δολοφονικός συνδυασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχα θα το εκανα, αλλα τη θεωρω ιδιαιτερα δυστυχισμενο πλασμα-τοσο που δεν εχει γουστο να την εκδικηθω...Αλλα εξακολουθω να ευχομαι την προωρη αποδημια της...ευχαριστω για το support!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τότε δυστυχισμένο πλάσμα την θεώρησες και πάλι σε πάτησε.Δεν μαθαίνεις απο την ιστορία φίλε μου! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχ εννοω οτι ειναι ηδη χαλια απο μονη της απλα απολαμβανω τη σκεψη οτι θα παραμεινει νευρωτικη και μιζερη για παντα-γιατι να παει σε ψυχολογο αποκλειεται... ειμαι λιγο κακος.Αλλα μονο με οσους ειναι κακοι μαζι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή