Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

ο θεος ... πεθανε!?-νιτσε (η ο θανατος της αυθεντιας)

 χριστος>αγιο πετρο
΄΄λοιπον?!πως πηγε?!''
αγιος πετρος>χριστο
''η εγχειρησιν επετυχεν.Ο ασθενης αποθανεν''
χριστος:''πατερααααααααα!!  Τι την ηθελες τη γαρδουμπα νυχτιατικαααα?!?!''
Οχι.Δεν εχω προβλημα με το χριστο η το θεο.Δεν πιστευω σε καμια θρησκεια,αλλα ο χριστιανισμος και ο βουδισμος ειναι οι αγαπημενες μου.Η σημερινες εκκλησιες και δογματα ομως ειναι απλα αυτες που επιβιωσαν μετα απο αιωνες αιματοχυσιας και εξοντωσης μικροτερων δογματων-αιρεσεων οπως αρεσκονται να τις ονομαζουν οι ιερεις.Αυτα δε μας τα λεγαν στο σχολειο βεβαια...μονο οτι οι αιρετικοι θα ''ρουφηξουν'' τις ψυχες μας...Τελος παντων ειναι φανερο πως ο τροπος που οι ανθρωποι διαχειριστηκαν τη θρησκεια του ιησου με εχει απογοητευσει.Ειδικα στη περιοδο της εφηβειας μου: γυρναγα απ'το σχολειο εχοντας υποστει βρισιες και σπρωξιματα ανοιγα την tv  και εβλεπα ιερεις στα μεσημεριανα να λενε τι αμαρτια ειναι η ομοφυλοφυλια και πως ο θεος θα μας στειλει ολους στην κολαση.Και οι κ*ριοληδες που με βασανιζαν καθημερινα??που ειναι η δικες τους αμαρτιες??αυτοι δε θα πανε στη κολαση??!Γιατι μονο εγω?!Απο τοτε σιχαθηκα τη θρησκεια.Η μαλλον αυτο που την εχουν καταντησει.Πηραν ενα κυρηγμα αγαπης και αλληλεγγυης και το μετετρεψαν σε ενα συννοθυλλευμα απο τελετουργιες,κανονες απαγορευσεις...Το σωμα θεωρειται ακαθαρτο-διαβαστε επιστολες παυλου και θα δειτe-το σεξ μιασμα και ο ερωτας αμαρτια..Δειτε τους ιερεις σημερα πως μιλανε για τους μεταναστες ποσο χαρηκαν για το τοιχος που θα χτισουμε στον εβρο για να κρατησουμε εξω τους ''λεπρους'' πως μιλανε για  καθε τι μη στρειτ..Και τελος προσεξτε πως λενε η Εκκλησια αυτο και η Εκκλησια εκεινο...Λες και προστατευουν τα συμφεροντα καποιας εταιριας-γιατι οι πιο πολλοι αυτο ακριβως κανουν...(οχι ολοι)Ποτε δε μιλανε για τον Ιησου η το Θεο.Αυτο εμενα μου τα λεει ολα...
Αυτα για την ''ουρανια'' αυθεντια...Οσο για τις επιγειες,ειναι η πολιτικη-νομοθετικη, οταν ημουν μαθητης οι καθηγητες και οι γονεις και γενικα οι ενηλικες.Δε χρειαζεται να μιλησω για πολιτικους-ολοι ξερουμε τα χαιρια τους και την αδιαφορια τους για τα ισα δικαιωματα..Οσο για γονεις ακουστε μονο τα εξης :Οταν η μαν μου εμαθε για το φονο ενος διασημου ηθοποιου υπο συνθηκες που συνδεονταν με τη γκει σεξουαλικοτητα του ειπε με περισσεια χολης : ''αντε μωρε αυτος?Που ολες τον νομιζαν γοη κι ηταν ο μεγαλυτερος αποτετοιος?'' Αυτο ειχε να πει....(αποτετοιος = γκει-δε λεει καν τη λεξη βλεπετε-μη λερωσει το τιμιο στομα της...)Μια μερα ο πατερας μου κι ο αδερφος μου μιλαγαν . Ο αδερφος μου ειπε οτι σε ενα νησι ενας γκει του την ειχε πεσει διακριτικα,μεσω μιας κοινης τους φιλης που επαιξε την αγγελιοφορο..Ο πατερας μου ειπε : ''και δε του πες που κρυβεις μωρη τη μερα τα φουστανια?''Καθε μερα ακουγα τετοια στο σχολειο κι αναρωτιομουν πως οι ανθρωποι μπορουν να γινονται τοσο σκληροι και τι κανουν οι γονεις....οριστε τι κανουν οι γονεις-ακομα και οι δικοι μου...
Και τι κανουν οι καθηγητες αναρωτιομουν...Μια μερα στο σχολειο η φυσικος μας μιλαγε για τα ατομα η το μαγνητισμο δε θυμαμαι και ειπε κι ενα αστειακι..: ''κι ετσι τα αντιθετα ελκονται στη φυση...εκτος απο μερικα ομοια που ειναι ανωμαλα κι ελκονται μεταξυ τους!'' ολη η ταξη γελασε...η ιδια ταξη που γελαγε μαζι μου στα διαλειμματα...χαχα σταματα καλε μας πεθαινεις....Αυτα κανουν οι καθηγητες που θελουν οι πιο πολλοι πολυ βρομοξυλο...
Οσο για τους πουλημενους ψευδοεπιστημονες που τα ομοφοβικα συγγραματα τους μοστραρουν στις ιστοσελιδες μισους με ονοματα ''οικογενειακες αξιες ''κτλ δε θα μιλησω καν...αυτοι ειναι αποκυρηγμενοι απο την επιστημονικη κοινοτητα ετσι κι αλλιως...
Οποτε καπου στην εφηβεια μου καταλαβα οτι ολοι αυτοι ειναι ''μετριοτητες'' ερμαια της κοινωνικης σχετικοτητας που δε βλεπουν περα απ'τη μυτη τους και σιγουρα δεν κατεχουν ουτε ενα κομματι αληθινης γνωσης...Απο τοτε μονο εμενα εμπιστευομαι.Και καλα κανω.Αμα κανω λαθος δεχομαι τις συνεπειες αλλα τουλαχιστο ειναι ΔΙΚΟ μου λαθος...Οσο ψωνιστικα κι αν ακουγονται αυτα...

2 σχόλια:

  1. Πρέπει να έχουμε την ίδια μάνα! Την ίδια ατάκα είπε και η δική μου με το θάνατο του Σεργιανόπουλου! Μόνο που η δική μου δεν τις φοβάται τις λέξεις! "Πουστάρα" είπε και γέμισε το στόμα της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα η δικη μου ειναι πιο σεμνοτυφη...αλλα το ιδιο σκεφτηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή