Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

broken radar 2 : now in 3d! more blood!more horror!-but no sex...

Λοιπον,να δουμε...ηταν ενα παιδι στη σχολη πολεμικων τεχνων  που πηγαινα για το οποιο μου ειχαν γεννηθει πολλα ερωτηματικα...Τον γνωριζω μια μερα μετα την προπονηση,καλο παιδι ευγενικο κτλ.Γενικα ηταν καπως κορμι κι αλατι ασπρα πουλια γαλαζια ματια μαυρα μαλλια που λεει και το τραγουδι....Μονο που ειχε καφε ματια . λοιπον Μιλαμε, συστηνομαστε,λεω για τις πανελλαδικες και τη σχολη ψυχολογιας που θλω να μπω,λεει κι αυτος τα δικα του.
Για μηνες δε πατησε στη σχολη.5 μηνες μετα ''ξαναφυτρωνει''-ειχε πιασει λεει πρωσορινη δουλεια και δεν προλαβαινε.Εγω ειχα ξεχασει κι το ονομα του,κι αυτος οταν με ειδε με πλησιασε και θυμοταν οχι μονο ονομα,αλλα και τη σχολη που ηθελα να μπω!Συχνα γνεφαμε ο ενας στον αλλο για καλησπερα και μερικες φορες του εδειξα και κανα-δυο τεχνικες,-πιο ειμπειρος γαρ...Οταν παλευε στο ρινγκ κι εγω παρακολουθουσα,μου εριχνε κοφτες ματιες-πως δεν βγηκε νοκ-αουτ με την αφηρημαδα του ακομα να το μαθω.Μια μερα στα αποδυτηρια,αλλαζαμε σκουπιζομουν με μια φουξια πετσετα και λεω ''μη σχολιασεις,αυτη βρηκα μονο'' αυτος απαντησε ''δε μπορω να μιλησω εγω!!'' βαζοντας μια ροζ μπλουζα.Γελασα.Γενικα η φαση θυμιζε μιξη βουγιουκλακη και βικτοριανο ρομαντζο-''εχω ενα μυστικο κρυμμενο στης καρδιας τα βαθη αλλα μονο με πονηρες ματιες θα σου το πω''
Επειδη λοιπον μου μπηκαν ψυλλοι στ'αυτια,εβαλα σε εφαρμογη το σχεδιο ''πιαστε τον τραγο απο..τα κερατα''.Το 'παιξα μετα απο μια προπονηση κουρασμενος-εριξα και κανα χασμουρητο-μιλαμε για ρεσιταλ ηθοποιιας! Αφου ο πολυς κοσμος ειχε ηδη αναχωρησει ωστε να αυξηθουν οι πιθανοτητες να προσφερθει αυτος να με γυρισει σπιτι-ειχε αμαξι.(ειμαι ραδιουργος,το ξερω...)Ειχε μεινει αυτος κι ενας 50ρης κυριος -πολυ ευγενικος- οταν ειπα ''παιδια κοντα μενω,επειδη ειμαι πτωμα παιζει να με παει κανεις?''προσφερθηκαν και οι 2.'' Μεχρι τωρα καλα''σκεφτηκα.Αλλαξα στα αποδυτηρια και οταν βγαινω μου λεει ο 50- και -κατι- κυριος-''αλλαζω και σε πεταω οκ?''
''οκ..''λεω ηττημενος εγω κι ο αλλος ακομα εριχνε μπουνιδια στο σακο..που να του μαραθει να πεσει!Γαμω!Τελος παντων με πηγε ο κυριος στο σπιτι και εγω αφριζα απ'το κακο μου...
ξαναδοκιμασα αλλη μερα το ιδιο σχεδιο και κατεληξα να γυρναω σπιτι στη μηχανη ενος κικ-μποξερ 110 κιλων με μουσι και τατουαζ ....
Οπως καταλαβαινετε,απηυδησα και'γω : ''δε θα γινω  'γω bear -twink για χαρη του!ας κανει παρεα με το σακο αφου τοσο του αρεσει!αμα πια!μια γυρναω σπιτι με παππουδες μια με αρκουδες!!''
Απο τοτε λογω διαφορων συγκυριων δεν εχω πατησει στη σχολη...Αλλα ποτε δε μπορεσα να σιγουρευτω αν του αρεσα η αν ηταν απλα κοινωνικος-γιατι φιλικος γενικα ως ανθρωπος ηταν.Αν και μου ειχε πει για μια κοπελα που τα ειχαν και χωρισαν...αλλα και ποσοι gay δε κανουν σχεσεις και με γυναικες?(δυστυχως)Κι αλλωστε,δεν ημασταν κολλητοι!Γιατι να μου πει τετοια λεπτομερεια?Μηπως για να δηλωσει οτι ειναι ελευθερος?Καλα,εχε χαρη που το gaydar μου τον πινει...αμα ημουν σιγουρος οτι ειναι gay η bi...σιγα μη μου ξεφευγε...
γαμω το gaydar μου γαμω!!
Ειχε ενα χαμογελο ομως ο ατιμος.....οταν χαμογελουσε,εβλεπα πουλακια,καρδουλες και κουνελακια...
υστερογραφο : αν εσεις εχετε καλυτερο gaydar,πειτε μου τις γνωμες σας!

12 σχόλια:

  1. Ακριβώς εδώ φωνάζουμε τον turigr!

    Πες μας turigr πως θα ρίξει ο άνθρωπος τον boxer και πως θα κάνει το ειδύλιο να εξελιχθεί σε μία σχέση 6 αναρτήσεων με πολύ κλάμα στο τέλος?!!! lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα η αισιοδοξια σου με πεθαινει...αλλα εδω που τα λεμε ο turigr εχει κατι απο dr.love...ας ελπισουμε οτι θα μας δωσει τα φωτα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδί μου σου λέω εγγύηση. Στο τρένο συναντάει έναν τυχαίο και του βγαίνει έρωτας. Για καφέ πάει και τον σκουντάει ο άλλος με το πόδι (!!!) άλλος έρωτας! Ιταλία πάει γνωρίζει έναν Ιταλό άλλο ειδύλιο!!! Αν όχι αυτός, τότε ποιος?

    Εμένα όλο κάτι τρελοί (και straight!) με πλησιάζουν! Πως να στεριώσω μία ιστορία αντάξια των δικών του ο άνθρωπος...??? κλαψ λυγμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα βασικα πολλες ειναι νομιζω μυθοπλασιες-το αναφερει σε μερικες...Τωρα οσο για ιστοριες...φυγε απο το βλαχοχωρι!αλλιως δε θα δεις χαιρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές που σου έγραψα δεν είναι μυθοπλασιά...

    Φεύγω-φεύγω. Ελπίζω αρκετά σύντομα!

    Άσε το βλαχοχώρι ήσυχο! Αν δεν είχα γυρίσει πίσω, δε θα είχα κλειστεί στον εαυτό μου και άρα δε θα συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι είμαι gay! Έκανε καλό τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και παλι η αισιοδοξη οπτικη σου με σκοτωνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι πανάθεμά με! Πολύ αισιόδοξος είμαι. Όταν ξεκίνησα να γράφω ήμουν πολύ down. Τώρα επανήλθα στα φυσιολογικά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά έκανες και το σταμάτησες γιατί θα σε πέρναγαν για το τσαμπατζή του γυμναστηρίου! Απαπαπα!! Θέλει και λίγο τύχη είναι η αλήθεια. Τι να σου πω; Φαντάζομαι απλά ότι αν ήθελε το παιδί θα την έκανε μια κίνηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι μαλλον...εκτος αμα ειναι απ'αυτους τους κρυπτογκει που και θελουν και δε θελουν(εξόυ και η κοπελα)...στην οποια περιπτωση δε θελω εγω..αρκετα βαρη σηκωνω στη ζωη μου-δε θελω και τη κομπλα του-(εσωτερικευμενη ομοφοβια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπορείς να το παίξεις κουρασμένος και να σου κάνει μασάζ.Αν και αυτό αποτύχει άλλαξε γυμναστήριο γιατί θα έχεις γίνει ρόμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχα να μαθω αν ειναι γκει ειπαμε οχι να χασω το ''ανθος'' μου... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή