Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

memoirs of a gay

1-εχασα τη παρθενια μου απο ενα πορτοκαλι(μαλλον αυτο εχασε τη παρθενία του απο εμενα :P).Το μονο που θα πω-προς υπερασπιση μου,ειναι οτι ειχα καταναλωσει πολυ κοκκινο κρασι...

2-Αν και κουκλος (θεος ομως),ειμαι πολυ ταπεινος κι ανασφαλης...

3-εχω μεγαλη αγαπη στα γιαπωνεζικα anime

4-ηξερα οτι ειμαι γκει απο τα 13 μου.δυστυχως,το ηξερε κι ολο το σχολειο... : (

5-Αν δε μετρησετε το πορτοκαλι,ειμαι παρθενος.ο μονος αντρας που με εχει αγγιξει ειναι ο παπας που με βαφτισε...Κι ΔΕΝ ηταν του γουστου μου : P θυμαμαι με τρομαζε-με βουταγε στο νερο λες κι ηθελε να με πνιξει!  : P λες να ειχε μυριστει την υποθεση ? τι στο διαολο,επιγραφη στο μετωπο εχω εκ γεννετης που γραφει 'πουστης'?μαλλον αυτη η τραυματικη εμπειρια φταιει που ποτε μου δεν τους πηγαινα τους φαρισαιους.... : P

6-η μανα μου ηθελε να με κανει δικηγορο γιατι ετσι της ελεγαν οι αρχαιες πλατανιες που αποκαλει φιλες της.εγω την αγνοησα και περασα ψυχολογια.   ''it's my fucking life dammit!''

7-Καποτε θα ηθελα οικογενεια-και αμα το βαλω στοχο,οποια ενσταση η δυσκολια δημιουργηθει θα αγνοηθει! ''again,it's my fucking life!''

35 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. '' oi arxaies platanies '' poli kalo !!!,
    ma kala me to portokali , pws egine ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δε θα πω ποτε!
    κι αμα σε ρωτησει η πολιτσια,πες οτι αυτο με αποπλανησε!θα πω το ιδιο! ;)χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέρλιν ήταν το πορτοκάλι ή Βαλέντσια; Ξέρεις...ρωτάω για τα κουκούτσια...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ηξερες απο τα 13;;;; παιζει αυτο που λες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχααχ zero point, εγω δε ρωταω ονοματα...

    coula,παιζει.το πρωτο μου crush ηταν ενα παιδι 3 γυμνασιου ξανθο,γαλανο ματι κτλ.Μολις ανακαλυψα τι ειναι η ορμη,καταλαβα οτι μου αρεσαν τα αγορια...αν και τα κοριτσια δε με αφηνουν παγερα αδιαφορο,τα αγορια κερδιζουν κατα κρατος!! ;)
    ασε που δε περασα ολη τη φαση αρνησης καθως ηξερα εξ'αρχης σχεδον(απ'τον πρωτο μηνα) οτι το προβλημα δεν το ειχα εγω αλλα η μαλακισμενη κοινωνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το κουρδιστό πορτοκάβλι...

    εσύ δεν μέθυσες χρυσέ μου μόνο,τελευταίο στάδιο κουμπώματος έφτασες για να πηδήξεις το πορτοκάλι.

    Έχουμε καλά παιδιά να σου γνωρίσουμε για την παρθενιά σου πάντως.

    Για πες κανένα ανιμε καλό και μικρό.Έβλεπα death note σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. stewie, και μεθυσμενος να μην ημουνα ,παλι ιδια θα ηταν η καταληξη..υπηρχε αναμεσα μας τρομερη χημεια σε λεω!
    οσο για 'μικρα' anime,καλο ειναι και το code geass και το kiba,ενω κλασικα θεωρουνται πλεον naruto,one piece και bleach...(πιο μακροσκελη)
    Αν και το death note ειναι κορυφη!
    και την παρθενια μου να την αφησεις ησυχη!δε θα δωσω εγω το ανθος μου στον πρωτο τυχοντα!χαχχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι και στον πρώτο τυχόντα.καλά παιδιά είναι και ασχολούνται και με τα άνιμε!ψήσου.χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πορτοκάλι,ε? Απορώ πως δε μου είχε μπει και μένα ως ιδέα. Κάτι για μηλόπιτα σκεφτόμουν και είχα αγοράσει (μα πόσο κλισέ μπορεί να είμαι?) αλλά τη λυπήθηκα και την έφαγα πριν κάνω σεξ μαζί της! :P

    @Coula Και από τα 10 παίζει, και από νωρίτερα ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gay in evia, fan του american pie?εγω παντως πορτοκαλι βρηκα,πορτοκαλι π*δηξα!οσο για τη μηλοπιτα,δε τη π*δαγες πριν τη φας να παει χαρουμενη τουλαχιστον?χαχαχαχαχ

    και ετσι για να ξερετε,απο τα 8 μου που επαιζα τεκεν στο πλειστεσιον, διαλεγα παντα τον τζιν καζαμα με το οριτζιναλ κοστουμι!-το τοπλες...επρεπε να το ειχα καταλαβει απο τοτε!χαχαχαχα...αλλα ημουν ασχετος με σεξουαλικοτητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εγώ που διάλεγα την Νίνα τι ήμουν?Τρανσέξουαλ αφέντρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό με το πορτοκάλι, πολύ θα ήθελα να μάθω πώς το έκανες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απλα,το στυβεις,πινεις το χυμο και αξιοποιεις τη φλουδα.. ;)
    πρεπει να βρω γκομενο... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Gay in Evia,
    από τα δέκα; Καλέ τότε δε ξερεις τι σου γινεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Coula Σου λέω, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου δεν ένιωθα ότι έχω κοινά ούτε με τα υπόλοιπα αγόρια ούτε και με τα κορίτσια. Στα δέκα- έντεκα άρχισα να έχω τις πρώτες μου φαντασιωσεις με αγοράκια προφανώς και ενίοτε με το γυμναστή! (ήμουν ξεπεταγμένο βλέπεις!) Μέχρι βέβαια να συμφιλιωθώ με αυτό πέρασαν δεκαπέντε χρόνια (με τις υγείες μας!)!

    @aizen Όχι ιδιαίτερα φαν του american pie, αλλά της ιδέας!
    ΥΓ: Αυτό με το πορτοκάλι ακόμη να το καταλάβω, σαν fleshlight ένα πράγμα? Με το μισό και στυμένο πορτοκάλι? Θα μετρελάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. βασικα αν σου ελεγα οτι εισαι τρελος και ζεις σε μια παραισθηση κι οτι στην πραγματικοτητα εισαι σε ενα ψυχιατρειο κι ειμαι ο ψυχιατρος σου που τον εχεις ενταξει στην ψευτικη σου πραγματικοτητα και προσπαθω να σε ξε-τρελανω τι θα ελεγες?
    υ.γ παλι δε πηρα τα φαρμακα μου σημερα..χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχαχαχαχα
    Είσαι τρελός! Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ειμαι αλλα γι'αυτο με αγαπατε!χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Coula
    φυσικά και παίζει βρε Κούλα μου. Έκει στα 12-13 είναι που στα αγοράκια αρχίζει να τους σηκώνεται οπότε πολύ λογικά καταλαβαίνουμε ότι είμαστε πουστράκια. Απλά κάποιοι δεν θέλουν να το παραδεχτούν και το παλεύουν μερικά χρόνια (κάποιοι άτυχοι και μιαν ολόκληρη ζωή) ενώ οι τυχεροί αγκαλιάζουμε την σεξουαλικότητά μας αμέσως.

    Υ.Γ: Μαρή, με πορτοκάλι??? και δεν σε έτσουξε? επίσης μην μου πείς πως το έφαγες μετα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πριν το εφαγα...και ναι,τσουζει.αλλα μ'αρεσει...
    χαχχαχααχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "τσουζει, αλλα μ'αρεσει..."
    Βλεπω οτι και σου αρεσουν κι εσενα οι... "κλασικες σπουδες" !
    χα-χα-χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για μένα προσωπικά η συνειδητοποίηση της προτίμησης και της αγάπης μου προς το ίδιο φύλο έγινε στα 8. Η συνειδητοποίηση ότι οι ερωτικές μου φαντασιώσεις ονομάζονται ομοφυλοφιλικές στα 15 και η συνειδητοποίηση ότι είμαι ομοφυλόφιλος στα 19.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ε ,καθε ατομο περναει διαφορα σταδια με δικο του ρυθμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αιζεν μου....Ήθελα να ρωτήσω τόσα πράγματα αλλά με προλάβανε οι από επάνω...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δε πειραζει ρωτα..εδω ειμαι για να...'επιμορφωνω' ετσι κι αλλιως..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω η γηραιά κυρία δε μπορώ να μάθω λεπτομέρειες?
    Θα τις ξαχάσω σύντομα εξάλλου.
    Καταραμένο altzhaimer
    ...τι λέγαμε? Ααα ναι...πως πήδας ένα πορτοκάλι?

    ΥΓ Αυτό το "τσούζει αλλά μου αρεσει", κάπου το΄χω ξανακούσει? ξαναπεί?
    Φτου..πάλι δε θυμάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μαλλον ισχυουν και τα 2 γιαγια..
    οσο για λεπτομερειες,σεβομαι την ηλικια σου!αχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τσογλάνι. Σταδίαλα η σημερινή νεολαία....
    Θα πεθάνω με την απορία τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή