Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

ηθικον ακμαιοτατον!


 Πριν 4 χρονακια οταν εκανα πολεμικες τεχνες εσπασα το χερι μου στην προπονηση.Μετα απο μερικες μερες συζητουσαμε με το Δασκαλο πολεμικων τεχνων.Με ρωταει 'πως εισαι aizen?' κι εγω του λεω 'ενταξει δασκαλε,το χερι μου ειναι σπασμενο αλλα το ηθικο μου ειναι ακμαιοτατον!'
    Ετσι και τωρα.Φετος αρρωστησα 5 φορες σε 7 μηνες... πριν κανα μηνα εκανα εξετασεις κι ολα ηταν καλα-που σημαινει οτι δεν ειναι ο οργανισμος μου αδυναμος, απλα γκαντεμιαστηκε το συμπαν!Τωρα,παλι νιωθω λογο παραξενα,ισως με κολλησε ο πατερας μου κατι-ειναι αρρωστος βλεπετε...Επιπλεον,τα σκατωσα στην εξεταστικη που περασε,αφου δεν ειχα πατησει στη σχολη κι μου ελειπαν οι σημειωσεις...Ασε που δεν εχω γκομενο ουτε ζωη...Αλλα το ηθικο μου ειναι ακμαιοτατον!

και για να μην μεινετε παραπονεμενοι...
αν ειναι δυνατον,ακουστε κι το τραγουδι -εχει νοημα...αν και μαλλον θα σας αιχμαλωτισει το οπτικο κομματι...
maxxie's dance-skins

14 σχόλια:

  1. Πιάσε και λίγο Μπιθικώτση
    Μπας και ξεματιαστείς...
    http://www.youtube.com/watch?v=yugVLkGQ1hE
    κι οι στίχοι εδώ:
    http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=4106

    «...Φίλος και λαβωματιά κι ειν' η αγάπη μου φωτιά
    Πού να πω τα βάσανά μου, πού να πω τα μυστικά μου
    που μου καίνε την καρδιά...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πηγαίνεις στη σχολή βρε συ... Εκτός του ότι είναι πιθανότερο να περάσεις τα μαθήματα όταν έχεις δικές σου σημειώσεις, μπορεί στη σχολή να βρεις και κάτι καλό... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελπίζω η διάθεσή σου να είναι καλύτερη από το τραγούδι που μας πρότεινες μουχαχαχα.

    Κάτσε διάβασε ρε ρεμάλι που μου θες και γκόμενο. Τι τισ έχουμε τις χούφτες στο κάτω κάτω, για πλάκα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''Άσε που δεν έχω γκόμενο ούτε ζωή.''
    Αν πέσεις σε αυτή τη παγίδα...γρήγορα δε θα έχεις καθόλου πραγματική ζωή...θα ζεις εν λευκώ στο κενό.
    Την Καλημέρα μου!!!
    Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καρκινε, επισης! και να μας βρει υγιεις η νεα βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαχλερ76, αυτο το ...τραγουδι παντα μου φτιαχνει τη διαθεση! ;)
    οσο για διαβασμα,ξεκωλιαστηκα,αλλα αμα δεν εχεις σημειωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. closeted bloke, καλα τα λες αλλα σχολη δε πηγαινα λογω ιωσεων,οχι απο επιλογη!οσο για το 'κατι καλο' ατυχησα..ειμαι στη μονη θεωρητικη σχολη χωρις γκει!ολοι ειναι καραστρειτ! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. athens girl,καλα τα λεει ο graig!και καλο σαβ/κο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλο το κλιπακι!
    Οσο για την εξεταστικη θα σε μαλωσω, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι το τελος του κοσμου, και Θα φτιαξεις την κατασταση.
    Να προσεχεις και να εισαι καλα.
    (ενταξει μην χτυπιεσαι... εχεις καιρο για γκομενους, εισαι νεος ακομα, δεν εισαι βρυκολακας σαν και μενα... χα-χα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. α.ωραια.δηλαδη να επιστρεψω την αγχονη που 'δανειστηκα'?χααχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα βρυκόλακα. Θα βρεις και γκόμενο. Πρώτα όμως τελείωνε με τη σχολή...να βρεις μια δουλίτσα, για να ΄χετε να πίνετε και κάνα καφεδάκι.
    Καλησπέρες και φιλιά,
    Μία άλλη βρυκόλακας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για να το λετε εσεις οι γηραιοτεροι κατι θα ξερετε μουααχχααχχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στα ιδια σκατα ειμαι κι εγω ....αλλα με ηθικον ακμαιοτατον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ετσι πρεπει! κι ολα περαστικα ναναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή