Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Κροκοδειλια δακρυα

Λοιπον εχω προσεξει στη σχολη ενα παιδι -μαλλον τσιγγανικης καταγωγης- που πουλαει χαρτομαντηλα.Και προσπαθει να σε πιασει κοτσο ενοσω το κανει!1 ευρω το σακουλακι νομιζω?ενω κανει 0,50 στα περιπτερα?δε θυμαμαι ακριβως..
Anyways,κατεβαινα στο μετρο κοντα στη σχολη μου,και ειδα τον ιδιο πιτσιρικα!(10-12 χρονω)Ειχε ενα θλιμμενο βλεμμα με σχεδον κλαμμενα ματια!Κραταγε μια φωτοτυπια με μια εικονα ενος παιδιου και κατι εγραφε-αλλα δε διαβασα,Αλλωστε,ηδη ηξερα-κατι για λευχαιμια η καρκινο θα'λεγε.'Κυριος- μου λεει -δωστε κατι'.Εγω λεω ''εσυ δεν εισαι απ'τη σχολη?Σημερα στο μαθημα δε πουλαγες χαρτομαντηλα?΄΄με ενα αφελες,φιλικο υφος.Να αναφερω οτι στη σχολη λιγες ωρες πριν ουτε εικονα καρκινοπαθους αδερφου ειχε ουτε κλαμμενη μαπα.Ψυθιρισε κατι που ακουστηκε σαν 'δε ξερω' και γυρισε προς εναν αλλο τυπο που κατεβαινε τις σκαλες-το επομενο επιδοξο θυμα προφανως...Εκανε την παπια ο μπομπιρας!Αλλωστε,τι του 'λεγα εγω για σχολες και τετοια,αυτος ζουσε το δραμα του!Μιλαμε για ρεσιταλ ηθοποιιας!Κριμα που βρηκε το δασκαλο του...
  Με το μικρο κομπιναδορο δε θυμωσα,μαλλον λυπηθηκα την αδιεξοδη ζωη του.Αλλα οι γονεις του,τι κανουν?Γιατι κακοποιημενος δε φαινοταν,αντιθετα ηταν καλοντυμενος και δεν ειχε σημαδια η οτιδηποτε.Αρα εχει γονεις που μαλλον δεν ειναι τερατα.Οποτε τι κανουν?Παει στο διαολο,σχολειο δε τον στελνουν.Παει στο διαολο,τον βαζουν στη δουλεια.ΟΚ.Αλλα σε κομπινες?Αυτο μαθαινουν στο γιο τους?Οτι για να ζησει πρεπει να εξαπατα τους αλλους?Πφφφ...οποιος μαλακας γουσταρει κανει παιδια και τα καταστρεφει με χιλιους τροπους...Αλλα ω μοι γενοιτο ενας γκει να θελει παιδια..(ασχετο μου ηρθε φλασια).Σε καποιους γονεις δεν αξιζουν τα παιδια τους...

14 σχόλια:

  1. ε καλά έχω δεί και χειρότερα. Άτομο που έκανε καριέρα στα φανάρια καθαρίζοντας τζάμια αυτοκινήτων να προσπαθεί μετά να κάνει καριέρα ως ανάπηρος έξω από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α,ναι?εγω εχω δει ακομη χειροτερα!κλοουν να θελει να κανει καριερα ως πρωθυπουργος!μαντεψτε εσεις ποιον εννοω...αν και αυτο παει σε ολους των τελευταιων ετων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...κι εγώ να θέλω να κάνω καριέρα ως ποιητής!
    Απλώς προς ενημέρωση:
    Λειτουργεί και συμπληρώνεται τακτικά νέο ιστολόγιο με ποιήματα του Ξενικού:
    http://xenikos.blogspot.com
    Κυριότερα θέματα: φιλία και ερωτισμός άνδρα προς άνδρα.
    Μέρα χωρίς ποίηση, μέρα χαμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαιρομαι που επιτελους επιβεβαιωνεται η αποψη μου.

    Εξω απο το μέγαρο μουσικής κάνει πιάτσα μια ζητιάνα.Μετα απο κάτι μέρες που την έβλεπα κάθε πρωί,άλλαξε πόστο και στην θέση της κάθεται ένας τύπος με την ίδια ταμπέλα"παρακαλό λίγι βοιθια".είμαι περίεργος αν αλλάξει πόστο άλλος αλλά μείνει ξανά η ίδια ταμπέλα.

    υ.γ. Στο μπλογκ μου υπάρχει ενα death note μπορείς να γράψεις ελέυθερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O_O! i love death note!who shall i kill?... ..first? muaxaxaxaaxxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειμαι αντιθετος στο να δινουμε λεφτα στους ζητιανους.
    ειναι καποιοι που οντως τα χρειαζονται αλλα οι περισσοτεροι ειναι απατεωνες.
    οσο συνεχιζουμε να δινουμε λεφτα, τοσο παιδια σαν και αυτο θα συνεχισουν να ειναι στους δρομους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκανες πολυ σωστα που μιλησες για γονεις. Αν πραγματικα υπαρχουν εν ζωη οι γονεις αυτου του παιδιου, τι να πρωτο-πει κανεις γι αυτους τους γονεις;
    Και αν υπαρχουν, ειμαι σιγουρος οτι οι γονεις του ΔΕΝ ειναι gay!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. dimitrisjp,ουτε συμφωνω ουτε διαφωνω.απο το ατομο εξαρταται,αν πρεπει η οχι να δωσει λεφτα.τοσο αυτον που δινει λεφτα,οσο αυτον που παιρνει.

    ephemeron,μιλησα σε μια φιλη μου που εχει ακρες στην προνοια,μηπως και γινει τιποτα.Ο μικρος θα'πρεπε ναναι στο σχολεια!πως αλλιως θα αποκτησει μελλον?Θα δουμε τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνήθως πίσω από αυτά τα παιδιά (και γενικότερα όλους όσοι ζητιανεύουν, είναι στα φανάρια κ.ο.κ.) βρίσκονται κυκλώματα με τεράστειους τζίρους... Για αυτό και γω είμαι της άποψης ότι σε τέτοια άτομα δεν δίνουμε λεφτά επειδή με αυτό τον τρόπο στηρίζουμε τέτοιου είδους κυκλώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια αδιακριτη ηθικη ερωτηση :δηλαδη στους αστεγους δινεις?εγω παντως οχι.γιατι το 1 ευρω που μπορω να δωσω δε κανει ουτε για τυροπιτα.Γι'αυτα πρεπει να μεριμνει το 'κρατος προνοιας'(ο θεος να το κανει).Αλλα και τι να κανει ο γιωργακης?Αφου δουλειες δεν υπαρχουν...Ξενωνες για αστεγους μηπως?Οπως υπαρχουν γηροκομεια?Αλλα που να βρεις κονδυλια..Aw fuck it-this world is rotten...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όχι δε δίνω... Γιατί δεν ξέρω ποιον να πιστέψω πια! Έχω δει να δίνουν τυρόπιτα σε υποτιθέμενο άστεγο και αυτός να μην την παίρνει και να ζητάει λεφτά...

    Έλα βρε που λείπει το κοινωνικό κράτος στην Ελλάδα! Δίνονται τόσα πολλά για κοινωνικές παροχές σε άτομα που δεν θα έπρεπε να δίδονται! Παράδειγμα 1ο: έπαιρνε επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης ο τέως υπουργός Μ. Λιάπης. Είναι ακραίο? Ίσως, αλλά αφού το έκανε αυτός φνατάσου πόσοι άλλοι θα το έπαιρναν χωρίς να το αξίζουν.
    Παράδειγμα 2ο: είμαστε οι πρώτοι παγκοσμίως σε παροχή (μαϊμού) αναπηρικών συντάξεων, ενώ μπορεί να υπάρχουν πραγματικοί δικαιούχοι που μπορεί να μην παίρνουν τίποτα!

    Συνεπώς πόροι για κοινωνικό κράτος υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν. Το θέμα είναι ως πότε θα κατασπαταλόνται σε άτομα που δεν τους δικαιούνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σοφα μιλησες μικρε ινδιανε...θα θαψω το τσεκουρι του πολεμου...
    (αυτο παλι πως μου'ρθε?παλι κακης ποιοτητας πραμα καπνισα..γαμωτο..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ας είναι οι γονείς κλέφτες, κομπιναδόροι, διακινητές ναρκωτικών, νταβατζήδες, δολοφόνοι...
    Αρκεί να μην είναι πούστηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ακριβως.Γιατι τοτε θα βγουν και τα παιδια ανωμαλα!
    βεβαια,η επιστημη εχει αποδειξει οτι η ομοφυλοφυλια δεν ειναι ανωμαλια η ψυχικη νοσος,εφοσον δε προκαλει δυσλειτουργια ουτε συνδεεται με παθολογικα στοιχεια προσωπικοτητας.Κι εχει αποδειξει οτι τα παιδια γκει γονεων ειναι υγιη σωματικα και ψυχικα και οτι δεν 'επηρεαζονται' απο τη σεξουαλικοτητα των γονιων,αλλα και να γινοταν,so what?-Αλλωστε,αν γινοταν,ολοι οσοι μαγαλωσαμε σε παραδοσιακη οικογενεια μαμα-μπαμπας θα ημασταν στρειτ.
    Αλλα ποιος νοιαζεται για τη λογικη?Οι ρατσιστες εχουν τη Δυναμη της Βλακειας με το μερος τους!Για το λογο αυτο και μονο,ειμαστε ολοι καταδικασμενοι.
    Αλλωστε,οπως ειπε ο αινσταιν:
    -''σε αυτον τον κοσμο,2 πραματα ειναι απειρα:το Συμπαν,και η ανθρωπινη βλακεια.Και δεν ειμαι σιγουρος για το πρωτο.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή