Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Μαθηματικα κι εγω : Μια ιστορια παθους,προδοσιας και αχαλινωτου σεξ!(λεμε τωρα οκ?μη το παρετε τοις μετρητοις!)

Λοιπον,τι σχεση εχεις ενας φοιτητης θεωρητικης σχολης με τα μαθηματικα?Συνηθως τη χειροτερη.Αλλα εγω ειμαι η εξαιρεση υποθετω.Εχω πει οτι ειμαι φυτουκλακι και μ'αρεσει,κι αν δε το ξερατε,οριστε,το μαθατε!
Σημερα στη σχολη παρακολουθησα για πρωτη φορα ενα μαθημα στατιστικης,και αν και δεν καταλαβα τα παντα,μου αρεσε!Βλεπετε,το μαθημα αυτο,ειχε κι ενα προηγουμενο μαθημα στατιστικης στο περασμενο εξαμηνο,εγω ομως επειδη βαριομουν τη στατιστικη,δεν πηγα ουτε μια φορα!Εννοειται οτι δεν το περασα.Κι αντε τωρα να καλυψω τα κενα...Κι εδω εγκειται η σχεση αγαπης-μισους που εχω με τα μαθηματικα.Απ'τη μια ,μου αρεσουν,οπως και πολλες επιστημες(φυτο γαρ ειμι) αλλα απ'την αλλη,ενα μαθημα να χασεις,ενα πραγμα να μην καταλαβεις,θα το βρεις μπροστα σου!
Ομως ,η αληθεια ειναι οτι τα μαθηματικα εχουν 'κατι',ετσι?Ειμαι φοιτητης κοινωνικων επιστημων,αλλα μπορω να καταλαβω γιατι πολλοι λενε οτι τα μαθηματικα ειναι η γλωσσα του Συμπαντος κι αλλα τετοια φιλοσοφικα.Οποιος εχει ασχοληθει λιγο παραπανω με αυτα,μπορει νομιζω να καταλαβει...Οι πιο πολλοι μαθητες τα φοβουνται,η τα βαριουνται,αν ομως αρχιζαν να αποκτουν ανεση σε αυτα,νομιζω θα εβλεπαν ποσο ωραια ειναι.Οσο για μενα,θυμηθηκα τη παλια μου αγαπη και θα πηγαινω στη στατιστικη ανελλιπως!Λεω ''παλια αγαπη'',καθως αρχικα προοριζομουν για θετικες επιστημες,αλλα αλλαξα γνωμη και πηγα κοινωνικες.Βεβαια,κι αυτες μου αρεσαν παντα,η τουλαχιστον απ'τα 13-14 και μετα.Διαβαζα οτι περναγε απ'τα χερια μου,ψυχολογια,κοινωνιολογια,φιλοσοφια-φυτο γαρ,το ειπα εξ'αρχης!Μη με κρινετε,δηλαδη η επαγγελματικη παλη,το ποδοσφαιρο κι τα ριαλιτι που ηταν οι κυριες ασχολιες των συνομιλικων μου ηταν καλυτερα? :P

22 σχόλια:

  1. Τι θες να πεις? Ότι η κοινωνιολογία είναι καλύτερη από το big brother? Ας γελάσω τρις! χα χα χα!

    Παιδί μου αν δεν έχεις δει ένα big brother πως θα εξοικιωθείς με τους ανθρώπους που θα συναντάς σχεδόν καθημερινά στη χώρα (ας την κάνει ο ύψιστος!) που τη λένε Ελλάντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα στο Γυμνάσιο/αρχές Λυκείου μου άρεσαν αρκετά τα μαθηματικά, ωστόσο τα φοβήθηκα και πήρα θεωρητική κατεύθυνση. Δεν ξέρω αν τελικά έκανα καλά που προτίμησα την πιο σίγουρη επιλογή της θεωρητικής ή αν θα έπρεπε να είχα καταπολεμήσει τους φόβους μου και να επέλεγα άλλη κατεύθυνση... Το κατά πόσον πρέπει να χαίρομαι για αυτό που επέλεξα ή να μουτζώνω τον εαυτό μου για τη χαζομάρα και την ατολμία μου θα μπορώ να το πω με βεβαιότητα σε λίγα χρόνια που θα βγω στην αγορά εργασίας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. gay in evia,δυστυχως τετοιους μαλακες τους εχω φαει με το κουταλι μια ζωη..η αναρτηση κ.π.δ που ειχα κανει ηταν μια σταγονα ενος ωκεανου μαλακιας που εζησα

    closeted bloke,δουλεια δε βρισκεις σημερα οτι και να σπουδασεις.Αμα δεν υπαρχει χρημα,δεν υπαρχει και ζητηση αγαθων και υπηρεσιων,αφου ο κοσμος σφιγγει το ζωναρι.
    κριμα που αφησες κατι που σου αρεσε απο φοβο ομως.Κι εμενα μου αρεσαν,αλλα και η ιστορια/λογοτεχινια κτλ μου αρεσαν επισης.Δεν 'εχασα' κατι.Αλλα οκ,it's your life.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά και τα φιλολογικά τα αγαπούσα και εξακολουθώ να τα αγαπώ. Αλλά πάντα θα υπάρχει μέσα μου η αμφιβολία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ.Οσο για την αμφιβολια,μη σε απασχολει και πολυ,κοιτα μπροστα.Οπως ειπε ο Νιτσε,δηλητηριαζει τα παντα χωρις να σκοτωνει τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το οτι τα μαθηματικά είναι η γλώσσα του σύμπαντος είναι μια μπούρδα και μισή που την σκέφτηκε κάποιος κομπλεξικός μαθηματικός για να καλύψει την ανεπάρκεια του.Και την αναπαράγει κάθε κομπλεξικό 18χρονο που δεν είχε κατασταλάξει τι του αρέσει να κάνει και γίνεται το geek που υποστηρίζει την επιλογή του μόνο και μόνο για να μην παραδεχτεί και στον ίδιο του τον εαυτό οτι έκανε μαλακία!!!

    Πάλι μέλι στάζω σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το μόνο μάθημα που πραγματικά μου άρεσε ήταν η ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. closeted bloke,λεω πολλα ωραια

    stewie griffin,δε ξερω απο που προερχεται το τοσο μισος για τα μαθηματικα,αλλα ολοι οι τυποι της φυσικης(που μελετα το Συμπαν) χρησιμοποιουν μαθηματικα.Οποτε,αν και η εν λογω φραση δειχνει ισως υπερβολικη αγαπη για τα μαθηματικα,σε καμια περιπτωση δε τη λες μπουρδα.

    mahler76,σε νιωθω.Μεσα απ'την ιστορια και τις αναλυσεις στα τοτε γεγονοτα μπορεις να μαθεις πολλα για τη φυση του ανθρωπου και τους μηχανισμους της κοινωνιας.Το μονο προβλημα ειναι ο στειρος τροπος που διδασκεται,οπως και καθε αλλο μαθημα στο αχρηστο εκπαιδευτικο συστημα της χωρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A kalά τα σχολικά βιβλία ήταν απλά η αφορμή να αρχίσω να ψάχνω. Από εκεί και πέρα αγοράζω συνέχεια βιβλία ιστορίας και διαβάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mahler76,καλα κανεις! One day nerds shall rule the world!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και η φυσική μπούρδα είναι,μια επιστήμη που χρησιμοποιεί μαθηματικά για να στηρίξει τις θεωρίες της μέχρι να φτάσουν στο σημείο να κάνουν το πείραμα και να αποδειχτεί ανέφικτο.Το οτι εκφράαζεται κάτι με μαθηματικά δεν σημαίνει οτι είναι ορθό ή σημαντικό.Παράδειγμα μπορεί εγώ να βγω εξω να τα πιω και να αρχίσω να ξερνάω αβέρτα.Θα κρατήσω στατιστικά στοιχεία των ξερατών μου,και θα βρω το πεδίο ορισμού των ξερατών?Είναι ανούσιο.Δεν δέχομαι να μου λένε τι είναι σωστό και πως πραγματικά είναι ο κόσμος,άνθρωποι που δεν γαμάνε στάλα!

    ε μα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. who cares about the world, we shall rule the universe!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλα,ξεπερναω οτι υποννοεις πως οι ολοι επιστημονες(και οι ψυχολογοι) ειναι νευρωτικοι και ανεραστοι και παω στο δια ταυτα:ξερουμε οτι πολλες θεωριες υποστηριζονται με πειραματα αντι να αποδεικνυονται ανεφικτες.Ενας φυσικος ειπε οτι η γη γυριζει,οτι περιστρεφεται γυρω απ'τον ηλιο κτλ.Ακομα και τα σπιτια που ζουμε,με βαση τις αρχες της φυσικης σε συνδιασμο με αρχιτεκτονικο σχεδιο φτιαχτηκαν.Αν θεωρεις και τις επιστημες μπουρδα-αν και εχουν αποδειξει τη χρησιμοτητα τους-,τοτε τι σου μενει?η θρησκεια?Η ο νιχιλισμος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαθηματικα;;;
    Α-πα-πα, ουτε με σφαιρες!
    Με τιποτα!
    Εκθεση και ιστορια, ναι!
    Μαθηματικα... ευχαριστω, δεν θα παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αα ephemeron,δεν εισαι φυτο τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί καλέ; Δεν έχουν οι κοινωνικές επιστήμες μαθηματικά; Πήγαινε να το πεις αυτό στα Οικονομικά, τα Politics και την Κοινωνιολογία! Πήξανε κι αυτά!

    Σε κάθε περίπτωση, τα μαθηματικά έχουν μια γοητευτική αυστηρότητα που φέρνει αναμφισβήτητα κύρος. Το θέμα είναι να ξέρεις το όριο όλης αυτής της νεοκλασσικής σκοπιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. mahler, μονο το universe?και το multiverse μη σου πω!

    zero point,συμφωνω με οσα λες αλλα εξηγησε μου τι ειναι το 'νεοκλασσικο'?Δε ξερω τα παντα βλεπεις...(σοκαριστικο,ετσι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοκαριστικό indeed (όχι ότι δεν ξέρεις το νεοκλασικό...όσο ότι δεν τα ξέρεις όλα...χαχαχα!!!).

    Η νεοκλασική σχολή στα οικονομικά είναι η επιστημονική τάση που ακολούθησε της αυστριακής σχολής και ήταν η πρώτη που εισήγαγε τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες σαν θεμελιακό εργαλείο ανάλυσης. Με το καιρό ο νεοκλασικισμός επεκτάθηκε σχεδόν σε όλη τη σφαίρα των κοινωνικών επιστημών.

    Βασίζεται δε σε θεμελιακά αξιώματα πάνω στην ορθολογική επιλογή, τον μεθοδολογικό ατομισμό και την αγορά!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Neoclassical_economics

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. zero point ευχαριστω~...θα διαβασω επι του θεματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δηλαδή το συμπέρασμα ειναι πως εισαι φυτο! χαχαχαχα

    Μαθηματικά; Μακρια απο το κωλο μου κι οπου θελουν ας μπουν! Με τη καλη εννοια! χαχα

    φιλια αγαπουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. coula, ευχαριστω κι ανταποδιδω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή