Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

GAY QUIZ - εισαι gay η ok ? μαθε γρηγορα και ευκολα!

Λοιπον, εισαι γκει αμα :
      1) εχεις αφισα του σακη στο δωματιο σου
     2)  στο κινητο σου εχεις βρει πρωτη ηχογραφηση του over the rainbow της judy garland
     3) για να δεις αμα ειναι λερωμενη η σολα σου λυγιζεις το γονατο προς τα πισω και κοιτας πανω απ'τον ωμο σου,αντι να λυγιζεις το γονατο μπροστα σαν πελεκανος σκυβωντας για να κοιταξεις σαν σωστος αντρας
    4)  οποτε βλεπεις τον τιτανικο, στη σκηνη του ναυαγιου ευχεσαι να ψοφαγε η κειτ γουινσλετ αντι του ντικαπριο
    5)  εχεις εμμονη με η μαντονα η/και τη lady gaga,τη beyonce η τη jeniffer lopez
    6)  φορας κασκολ(χρωματιστο) ακομα και σε ζεστο καιρο
    7)  εχεις τσιουαουα που το λενε μινι
    8)  αρνεισαι να φορεσεις μπλου τζιν-αφου τα κοκκινα και τα πρασινα ειναι πολυ πιο σικ!
    9)  παρακολουθεις φανατικα ποδοσφαιρο-μονο για τα ωραια παιδια που τρεχουν γυρω-γυρω με σορτσακια ιδρωμενα..

Αμα εστω κι ενα απο τα παραπανω ισχυει για σενα αγαπητε,εισαι γκει.Αδερφη,πουστης,λουγκρα,τελειωμενη πως το λενε!

Για μενα απ'τη μια δεν ισχυει κανενα απ'τα παραπανω,αλλα απο την αλλη μου αρεσουνε οι αντρες...αυτο τι λετε να σημαινει? ;) ....  
      

12 σχόλια:

  1. μωρε και να ισχυουν δε πειραζει-εμενα ποιος θα μου απαντησει αμα ειμαι γκει η οχι γιατι ειμαι lost in space! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω πολλούς που θα απαντούσαν θετικά σε αρκετά από τα παραπάνω, αλλά είναι str8 και από την άλλη, πολλούς που θα απαντούσαν αρνητικά, μα είναι gay!
    Τελικά, είναι άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. yup.ακου και μενα που το σπουδαζω το θεμα-ωρες ωρες πελαγωνω!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα εγώ που το μόνο που ταυτίζομαι είναι απλά ότι μου αρέσει η Gaga και η Madonna, είμαι ή δεν είμαι; Τόση προσπάθεια έκανα για να το δεχτώ...δεν θα έρθεις εσύ αγαπητέ μου να μου τα κάνεις όλα ρημαδιό!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειπαμε : εστω κι ενα να αληθευει εισαι γκει!οποτε κουλαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου έφυγε ένα βάρος δηλαδή τώρα....ουφ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ γιατρέ που έχω μόνο μισό είμαι?
    Εκεί στο 4 λέω στη φακλάνα να κάνει πιο πέρα για να σωθούν κι οι δύο(γιατί είμαι και ανθρωπιστής βλέπεις) αλλά αυτή το χαβά της κάθεται μόνη της πάνω στο σανίδι κι ο άλλος ψυχοραγεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εισαι εισαι-ενα να ισχυει ειπαμε αρκει για τη διαγνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ έχω μόνο 1 αλλά όπως έλεγε και μια φίλη είμαι ένας str8 παγιδευμένος στο κορμί μιας αδερφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαλακιες ρατσιστικες προκαταληψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή