Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

Σκεψεις-2-

Λοιπον,αυτες οι μερες περνανε βαρετα.Οχι σχολη,κι οχι καφεδακια με συμφοιτητες..Ακομα μενω με τους γονεις μου-που ολο και καποια ομοφοβικη μαλακια θα πεταξουν.Ο αδερφος μου(ξερει εδω κι 2 χρονια οτι γουσταρω μουσκουλα κι οχι μασταρια) ειναι εκτος πολεως και εγω εχω παρει λιγα κιλακια -5 για την ακριβεια- απο το περασμενο καλοκαιρι.

Το απογευμα πηγα για παπουτσια αλλα δε πηρα τελικα.Εχω αρκετα ζευγαρια νομιζω και δεν ειδα καποιο που μου αρεσε ιδιαιτερα.(το μαγαζι ειναι κοντα στο σπιτι μου οποτε μπορω αμα θελω να πεταχτω ανα πασα στιγμη).Τωρα που ανοιγει  κι ο καιρος θα παρω μερικες μπλουζες- και μια δευτερη φορμα γιατι απο βδομαδα αρχιζω γυμναστηριο.Οταν βρω τη 'φορμα' μου ξανα,ισως το αφησω κι αρχισω παλι καποια πολεμικη τεχνη.

Τωρα βρεχει εξω-πολυ σπασιμο!Τελος παντων τυφλα να χουν τα αρχεια pdf ψυχολογιας.Παλι θα βγαλω τα ματια μου διαβαζοντας τα.Οχι  με αυτο τον τροπο-δεν ειμαι τοσο βιτσιοζος!Αλλα το pc κουραζει τα ματια μου....


Παραλληλα τρεχω με τις εγγραφες και τα συγγραματα της σχολης.,Πρεπει να κανω και μια εργασια γαμωτο...

Απο του χρονου θα μεινω στην φοιτητικη εστια να εχω δικο μου χωρο επιτελους!Θα ειναι πιο ευκολο να κανω πιο στενες φιλιες  και οχι μονο...




11 σχόλια:

  1. σα να σου έχουν όντως σπάσει τα αρχίδια σε κόβω :)
    υπομονή μικρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή μέχρι του χρόνου!!!
    Η βροχής εκνευριστική χθες, και εμένα μου έσπασε τα νεύρα καθότι έγινα μούσκεμα για να έρθω απο τη δουλειά και σήμερα πάλι μούσκεμα έγινα για να πάω λαϊκή, τη τύχη μου!!!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το να μένεις μόνος είναι όντως αρκετά πιο απελευθερωτικό. Γενικά με την έννοια του έχω τον χώρο μου και κλείνομαι εκεί, ακόμα και μόνος, και ηρεμώ από όλους και από όλα!!! Υπομονή λοιπόν για πολύ λίγο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καρκινε,κριμα που βραηκες,αλλα απο ομπρελα γιοκ?

    νεφελοκοκκυγια,καλημερα!

    ζερο ποιντ,δικιο εχεις αν και εγω δε σκοπευω να μειω μονος για πολυ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομπρέλα δε τη χρησιμοποιώ συχνά...μάλλον καθόλου...
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις καλύτερες ευχές μου για διαμονή μόνος σου, είναι το κλειδί της ευτυχίας. Ως δια μαγείας θα χαθούν τέτοιες μέρες και στιγμές σαν αυτές που περιγράφεις πιο πάνω, πίστεψέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοιτητική εστία δεν είναι "μόνος", ούτε σημαίνει ευκολότερη πρόσβαση σε γνωριμίες (το αντίθετο, φυλάγεσαι μάλλον περισσότερο...).
    "μόνος" έχει νόημα μόνο σαν μικρό ανεξάρτητο νοικοκυριό. Εύχομαι να το πετύχεις σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι αλλα το νοικοκυριο θελει και λεφτα...
    στο τελος θα βγω πιατσα στη συγγρου :P
    λεφτερια στους σκλαβωμενους λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή