Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Το κεφαλι μου...

Σπαω εδω και ωρα το κεφαλι μου να καταλαβω τη θεωρια σχηματων...αρχικα μοιαζει απλη,αλλα τελικα ειναι ζορικη! πχ ενα ατομο εχει το σχημα(σταση/πεποιθηση)οτι ειναι διαφορετικο απο τους αλλους.οταν υπεραναπληρωνει(κανει το αντιθετο απο αυτο που λεει το σχημα) παει σε ομαδες κι εξομοιωνεται.
Αλλο ενα ατομο εχει το σχημα αποζητηση προσοχης.οταν υποτασσεται στο σχημα(παραδινεται,δρα με βαση αυτο)τοτε παει σε ομαδες κι εξομοιωνεται.
που στο διαολο θα καταλαβω εγω τη διαφορα??τα νευρα μου!!!αμα-λεμε τωρα- διαβασει αυτη την αναρτηση καποιος που ξερει καλυτερα,ας μου απαντησει στα σχολια γιατι τα'χω παρει με τη θεωρια/με τον εαυτο μου που δε τη καταλαβαινει!γκρρρρρ....

παρτε τωρα ενα αρνακι γαλακτος :P
παρτε κι αλλο ενα-οχι γαλακτος-μη μας μεινει στο ψυγειο :
και ναι εβλεπα μαγισσες-μεχρι την τριτη σεζον ελεγαν,μετα το ξεμπουρδελεψανε :P

17 σχόλια:

  1. επίσης, Μάγισσες έβλεπε και ο str8 αδελφός μου. Κι αυτός είδε όλες τις σεζόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mahler.μπαζα??? ρε μηπως εισαι στρειτ και δε το ξερεις?δεν εξηγειται αλλιως!
    οσο για τις μαγισσες,κι εγω ειδα ολες τις σεζον,αν και μονο οι 3 πρωτες αξιζαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι δεν έχεις καταλάβει ρε ανθρωπέ μου.Εμενα γιατί μου φαίνεται σαφέστατο?ακόμα και τους όρους τους έχεις επεξηγήσει.

    Βασικά είναι μπάζα αλλά o Brian Krause ήταν ωραίος στη γαλάζια λίμνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. stewie,δε καταλαβαινω πως θα ξεχωρισω ποιο απ'τα 2 ισχυει σε μια περιπτωση,εφοσον και οι 2 περιπτωσεις οδηγουν στην ιδια συμπεριφορα!

    Και οχι δεν ειναι μπαζα!αμα ηταν μπαζα θα γινονταν ηθοποιοι?:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και γω έβλεπα μάγισσες και μάλιστα φανατικά...
    Απ'ότι κατάλαβα εσένα δε σου άρεσε που έφυγε η Πρου...

    Πάντως από 178 επεισόδια που πέρασαν και πέρασαν μανούλια αυτόν βρήκες και διάλεξες? Ούτε καν αυτόν?
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSAddjo8bvjxOXqFJo9PgZo5YeLj7THDXhirhmVmP3IwpjzlhxncA

    Συμπάθα με αλλά το πάνω το παιδί δεν το ξέρω. Όπως επίσης δεν μπορώ να βοηθήσω στην ουσία της ανάρτησής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. gayinevia,σορι αλλα το λινκ ειναι 'νεκρο'
    οσο για τον λιο λιγα λογια μη γινουμε απο 2 χωρια νοματαιοι!
    οσο για τον τυπα απο πανω,ειναι ο maxxie απ'τη σειρα skins.
    οσο για την ουσια της αναρτησης μου,το βαρος της ανθρωπινης φυσης ειναι δικος μου σταυρος...δε ζητω απο κανενα αλλο να το σηκωσει...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τη στιγμή της γέννησής μας είμαστε νοητά ενταγμένοι σε ομάδες. Στην περίπτωση της ανάρτησης, η ομάδα-στόχος είναι μία, οι ομάδες-αφετηρία όμως είναι δύο. Και πολύ πιθανό, η μία ομάδα-στόχος να περιλαμβάνει υποομάδες που πάλι θα κάνουν τα δύο σου άτομα να ξεχωρίζουν. Γιατί με κάθε προσχώρηση, η ομάδα έστω κατ ελάχιστο αλλάζει σύνθεση. Πρέπει την κάθε ομάδα να τη δούμε σα να είναι γεμάτη με όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου (γιατί όλα τα άτομα που την απρτίζουν, διαφέρουν).
    Απλουστευμένο το σχήμα; Μπορεί. Πάντως, κατανοητό.

    Για τα μοσχαράκια στο ψυγείο: για μένα όσο πιο γάλακτος γίνεται...

    Χρόνια πολλά !
    Ξενικός
    http://xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωχ, λάθος για τα αρνάκια - που τα βάφτισα μοσχαράκια !
    Είμαι χορτοφάγος και με κρέατα ασχολούμαι μόνο στο κρεβάτι, ή όπου άλλου κατάλληλα. Γάλακτος νάναι (με σεβασμό στην ηλικία συναίνεσης, εννοείται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χεχε ο μικρος ειναι 20-θες να σου φτιαξω κατασταση? ψησου.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τον Dreu Fuller ειχε το λινκ http://media.tumblr.com/tumblr_lgklafcuSX1qdbkvw.jpg

    Ούτε λόγος για σύγκριση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. gayinevia,ωραιος ειναι αλλα και οι δικοι μου καλοι ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοί είναι μωρέ δε σου τους κακολογήσαμε... Όταν ήταν νέος ειδικά o Λιο! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μη το λες..η γρια κοτα εχει το ζουμι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή