Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011

Ψυχικος κλονισμος

Σημερα το πρωι προσπαθησα να μπω στο μπλογκ μου.Οριστε μια φωτο οπου απαθανατιζεται η στιγμη που μου βγαζει το pc ''λυπουμαστε αλλα ο blogger δεν ειναι διαθεσιμος.'' :



Παλι καλα που λογω του εκρηκτικου μου ταπεραμεντου η μανα μου παντα εχει ετοιμα υπογλωσσια να παιρνει-αυτη τη φορα τα πηρα 'γω.To ηθικον διδαγμα της ιστοριας?Να πειτε στις μαναδες σας να κρατανε τα υπογλωσσια σε ξεχωρο ντουλαπακι απ'τα αντισυλληπτικα!Σε ωρα αναγκης ολα ιδια μοιαζουν!
Μετα την εμπειρια αυτη,θα χρειαστω πολλη,μα παρα πολλη ψυχοθεραπεια!Αρχιζω απο Δευτερα :P
Θα παθου κρισι! http://youtu.be/NtYdkEbKcSY

6 σχόλια:

  1. Μια απ΄τα ίδια και εδώ.
    Δεν ζω με μαμά να πάρω και κανα υπογλώσσιο. Και ήμουν όλη μέρα στη τσίτα.
    Καλημέρα Aizen

    ΥΓ Κουκλάκι είσαι βρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο μπλόγκερ τα τσάκισε όλα εχθές. Γαμιέται πατόκορφα. Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου έλεγα ότι ισχύει και ανάποδα ότι μπορεί να είναι ψυχικός κλονισμός και να διαβάζεις μπλόκ...μερικές φορές!!!!
    Την Καλημέρα μου!!!
    Όμορφο Σ/Κ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... κι εγώ που νόμιζα ότι επίκειται καμιά ευρείας κλίμακας εξέγερση και κόψαν βασικοί τρόποι επικοινωνίας...
    αλλά εδώ είναι η ανεξάρτητη και δημοκρατική Ελλάδα, μπέέέ μπέέέ
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σιγά καλέ δεν ματαιώθηκε και ο τελικός της Γιουροβίζιον χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. neffelokokkygia,αχ το ξερω δεν ειμαι κομματος?χαρα στο παιδι που θα με παρει!

    thelfatbay,ο μπλογκερ ξερει τι κανει...η κριση θελει καλοπεραση...

    καρκινε,καλο σαβ/κο κι σε σενα!

    ξενικε,και γω χθες που πηγα να μπω net για καμια xxx ταινια αυτο νομιζα! παλι καλα που επεστεψε η συνδεση...

    mahler,μη παιζεις με τον πονο μου!με τετοιο κακο που πηγα να παθω ο καψερος μπλογκερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή