Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Με ξαναπιασε το φρουδικο-καβαφικο μου!

Μην με κοιτας.
Ξυπνας παλιους θανατους
που ρωτουν πολλα.
Αλλα η καθε αληθεια μου ποναει
φλεγεται και πεφτει στο κενο
χωρις να βγαλει μιλια.
Το γιατι σου σπαει κατι που ειχα ξεχασει πως υπαρχει
και τα θρυψαλα με κοβουν
δε το καταλαβαινεις?
Μη με αγγιζεις.
Φοβαμαι.
εσενα
εμενα
οτι μπορει το γαλαζιο σου να συνηθησω.
Με μισω
που δε ξερω πως να δωσω
κι εσενα που μου το ζητας.
Μη μου μιλας.
Αναμοχλευεις κατι υπεροχο
που τοσο θελω να σκοτωσω
πριν γεννηθει
πριν μαραθει
ωστε να γινει αθανατο.
Να μεινει ιδεα.
Ασε με λοιπον στο γκριζο.
Επετρεψε μου λιγη μοναξια.
Τις απουσιες μου εχω μαθει ν'αγαπαω.


14 σχόλια:

  1. Με συγκίνησε το ποίημά σου. Το 'χω ζήσει όλο αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντρη ευχαριστω!
    το ζητουμενο ειναι παντα να προχωραμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μοναξιά δεν έχει 'λίγο'. Είναι από μόνη της αυτό που είναι. Μοναξιά.

    Ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαίρομαι που η ποιητική έκφραση κερδίζει πόντους.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. the elf at bay, ευχαριστω!οσο για τον στοιχο ειναι εκκληση για προσωπικο χωρο απεναντι σε καποιον που ζηταει και ρωταει πολλα-εξ' ου και το 'λιγη',που δηλωνει παραχωρηση, 'οκ θα σου δειξω,αλλα μονο οσα θελω/μπορω αυτη τη στιγμη'

    ξενικε,να σου πω πως το 'περιμενα' αυτο το σχολιο! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οκ το σβησα! τι ειχες γραψει στο προηγουμενο ατιμουλικο? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ΄αρέσει όταν βγαίνει το φρουδικο-καβαφικό σου. Σου πάει.
    Καλημέρες και φιλιά μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα! και οσο για το φρουδικο-καβαφικο μου,οπως ελεγε κι ο φροιντ,ειναι μετουσιωση της λιμπιντο μου που δε βρισκει αλλου διεξοδο...i need a boyfriend :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @aizen999

    Θα βρεις βρει, μην απογοητεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πριτσ που θα απογοητευτω! το πολυ πολυ να βγω στο γκαζι με ταμπελα 'ζητειται ανηρ' :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη βδομαδα!
    μα δεν ειναι τελειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή