Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

Mε επιασε το φρουδικο-καβαφικο μου.Διαβαστε μετα προσωπικης ευθυνης!

Οχι αλλη πετρα
και λασπη.
Μονο μαρμαρο και φως.
Χρειαζομαι ενα νεο ουρανο
να σκεπασει τις νεκρες μου νυχτες.
Μια θαλασσα φτιαγμενη απο ονειρα
που στροβιλιζουν μεσα μας
πριν ξυπνησουμε
πριν μεγαλωσουμε
οταν ακομα αγκαλιαζουμε τον ηλιο
και καμια κοψη δε μετραει την υπαρξη μας.
Θελω ενα καραβι φτιαγμενο απο λογο,καρδια και αιμα
να αφηνω τις ακτες της μαυρης αμμου
να πλεω στο αυριο που τολμαω να ονειρευτω
να το κανω βροντερο παρον μου.

18 σχόλια:

  1. Εσύ το έγραψες βρε αυτό?
    Είναι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θαυμάσιος στίχος.
    πολύ πετυχημένη η μετακίνηση από το εγώ στο εμείς και πάλι στο εγώ.
    προσδίδει βάθος.
    περισσότερα τέτοια;
    Ξενικός
    xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστωωω!
    λοιπον,αποφασιστηκε.αφηνω την ψυχολογια και γινομαι ποιητης.(σα το φανφαρα :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ξενικε,ισως στο μελλον.η εμπνευση ειναι περιεργη τυπισσα.ερχεται μια φορα στους 6 μηνες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ποίηση είναι πιο δύσκολη από την ψυχολογία, πιο δύσβατη θα έλεγα. Αν την ακολουθήσεις καλό κουράγιο :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ αυτό είναι πολύ καλό. Μπράβο μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hitori tana ευχαριστω! δε ξερεις τι λενε για μας τους γκει και την ποιηση :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως λέω με μια φίλη μου : απο δευτέρα στον ψυχίατρο!πρόσεχε να μην το ακούς συχνά αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stewie ,οπως βλεπεις εχω ηδη πεσει στα βαρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, αλλά τα βαριά είναι και τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό! Πότε θα εκδοθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. turi,οπως κι ολοι οι Μεγαλοι Καλιτεχνες, ετσι κι εγω θα αναγνωριστω μετα το θανατο μου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή