Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

Η ευλογια του να εισαι γκει

Που λετε τις προαλλλες διαβαζα ενα βιβλιο ανατομιας για τη σχολη μου.Συγκεκριμενα,ενα κεφαλαιο για την ανατομια των γεννητικων οργανων.Και μετα τη χαρα που πηρα διαβαζοντας για-και βλεποντας εικονες με τα αντρικα,περασα στα γυναικεια....Και εκει,δυστυχως,κοιταξα τις εικονες...οριστε ενα στιγμιοτυπο :


Φρικαρα!Εχοντας χασει προσωρινα το φως μου απ' το θεαμα, ετρεξα σκουντουφλωντας να πεταξω ολα μου τα cd της madonna, της britney spears ,ακομα και της lady gaga!
Δηλαδη,οσο καιρο τις ακουγα,αυτες κρυβαν τετοιο πραμα στα παντελονια τους?!Θα τρελαθω κυρια μου!Θα πηδηχτω απ'το παραθυρο!
Δοξα σοι ,Κυριε,που μ'εκανες γκει...ηξερες τι εκανες...ειχες Σχεδιο...

19 σχόλια:

  1. τι να πρωτοσχολιάσω ο κακομοίρης δεν έχω και μαλλί για να τραβήξω...
    πάω να βαρέξω το κεφάλι μου σε κανένα τοίχο και επανέρχομαι με πονοκέφαλο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα το ειπες!εισαι γλομπος! μουαχαχχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @περσέας
    είσαι γλόμπος άρα σε θέλω κολασμένα και κωλασμένα!!!

    @aizen999
    πάντως μουνί ξε-μουνί και οι 2 γαμάνε (η δε Μαντόνα και στην κυριολεξία όπως έχει να λέει η κωλοτρυπίδα του Γκάι Ρίτσι χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαλερ,ετσι κι αλλιως λιγο butch παντα ηταν η μαντονα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Μαντόνα είναι ο μόνος top only που ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα.
    Μεγάλο το σοκ ε? Κουράγιο καημενούλη μου.

    @Mahler μουυυ.
    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΚΟΛΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΩΛΑΣΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΣΕΑ ΕΕΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ nefelokokkugia
    εεεε με την καλή έννοια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φυσικα κ ηξερε ο καλος Θεος τι εκανε ρε συ ;-) κ εγω νιωθω ευλογημενος

    mahler οσο για το σχολιο για τη Madonna,απλα προσκυνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nefelokokkygia, ασε!εχω πεσει στα βαρια!

    the man, κι εγω εκει εχω καταληξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ mahler και εγώ σε θέλω ακόμα πιο κωλασμένα αλλά δυστυχώς δεν είμαι γλόμπος
    αχ πάει ένας ακόμα έρωτας στα τσακίδια .Ποιό το νόημα να πορεύομαι πια στη ζωή ? :P
    τώρα γατόνι μου κοίτα να τα μπαλώσεις γιατί σε βλέπω να σε τρέχει η νεφέλω μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα xd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν με πάει Βουλγαρία πάει με έχασε για πάντα (if you know what I mean).

    Τουλάχιστον παίζει να είσαι κοντός, κάτω από 1,70?? τα μαλλιά στα βγάζω εγώ δεν είναι θέμα μουχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χμμμ έχω καιρό να μετρηθώ (μη γελάς)
    τςςςς άντρας .Μισό να πάρω ένα lollipop (είπαμε μη γελάς) και σου έρχομαι xd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν τα κάνουν αυτά πριν ρωτήσουν κάποιον... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το να είσαι άνδρας είναι ήδη μια ευλογία.
    το να είσαι άνδρας που αγαπάει τους άνδρας είναι διπλή ευλογία (διπλή ηδονή γαρ...)
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κολληματικό browser game, μπείτε να βοηθήσετε την e-Ελλάδα, μας έχουν πάρει φαλάγγι:
    http://www.erepublik.com/en/referrer/Xitiroglou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με έκανες να κλάψω από τα γέλια!
    Και τα σχόλια επίσης!
    Ναι, είδες τι κρύβουμε στο βρακί μας;
    Αν και εγώ γενικά το μουνί το βρίσκω χαριτωμένο, πώς να στο εξηγήσω. Μαζεμένο ρε παιδί μου. (καλά, υπάρχουν μουνιά και μουνιά) Δε σηκώνεται, δε πέφτει άθελά του, δεν τρώει κόμπλεξ με μάκρος, δε κουνιέται πέρα δώθε, δε πονάει, δε φαγουρίζει!
    Εσένα τι ακριβώς σε τρόμαξε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το απυθμενο σκοταδι αναμεσα στις 'Συμπληγαδες'..

    ΑπάντησηΔιαγραφή