Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Καλοκαιρι αλα '90...

6 σχόλια:

  1. Tότε που ήσουν αγέννητος? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωωω,το θυμάμαι όταν κυκλοφόρησε το κομμάτι. Πφφφ...λες να μεγάλωσα και εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άσε μανδάμ, αρχαιότητα είσαι σαν κι εμένα μουχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω το '91 γεννηθηκα! μικρος ημουν,οχι αγεννητος :P
    αληθεια απο το μουσειο μπαινετε στο ιντερνετ? μουαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξαρτάται ποιό μήνα γεννήθηκες μπορεί κι ακόμα να ήσουν στην κοιλιά της μάνας σου όταν βγήκε. Επίσης δεν σου μιλάμε από το μουσείο αλλά από τα βάθη της πυραμίδας μας στην Αίγυπτο που μας έχουν ταριχεύσει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο_Ο πιανει εκει μεσα σημα?
    σε ποια εταιρια εισθε?μπορει να κανω κι εγω εκει τη συνδεση μου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή