Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

ε-ε-ερχεται! το καλοκαιρι !

Λοιπον εχει ανοιξει μια νεα κρεπερι σχετικα κοντα στο σπιτι μου.Ποτε-ποτε περναω και ζηταω μια κρεπα με λευκη σοκολατα και τρουφα για το σπιτι.Κανει 3 και κατι.Αφου παω σπιτι μου,βγαζω παγωτο απο την καταψυξη και βαζω μπαλες  σοκολατα και φραουλα .Επισης τριβω μπισκοτο και καλη μου ορεξη!Αμα τα ζηταγα απο τη κρεπερι αυτα τα εξτρα θα μου πηγαινε ο κουκος αηδονι!Κριση εχουμε!

Επιπλεον πηγα για μπανιο στον αλιμο αττικης.Ωραια ηταν,και ευτυχως δεν καηκα ουτε πατησα αχινο ουτε με τσιμπησε τσουχτρα!Με την δικη μου τυχη αυτο ειναι λογος εορτασμου!
Ομως οι οργανωμενες πααλιες ειναι λιγο τσουχτερες οποτε δε με βλεπω να ξαναπηγαινω συντομα :P



12 σχόλια:

  1. απαπα η κρέπα θέλει σαλάμια, μπέικον, τυριά. Τα υπόλοιπα είναι ανωμαλίες. Όσο για τις παραλίες έχει και ανοργάνωτες χωρίς είσοδο βρε. Οκ ξέρω πως πέφτουν λίγο μακριά αλλά από το ολότελα. Επίσης πότε θα σε δούμε σε κανά καφέ ή ποτάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμ...
    ακομα δινω,αλλα μολις τελειωσω λεω να κανονισω κανα μιτινγκ - ποιον θα προσκαλεσουμε αυτη τη φορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτή την φορά καλώ εγώ εσένα στην παρέα μου, οπότε ετοιμάσου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mahler μόλις βρήκα την αδερφή μου ψυχή στις κρέπες lol
    @aizen
    καλό καυλοκαίρι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χιχιχι μα δεν έχω δίκιο? Περσέα αν περάσεις από τα μέρη μας είσαι φυσικά κι εσύ καλεσμένος όταν κανονίσουμε με τον μικρό από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα φυσικά αλμυρές κρέπες for the win
    έξοδος με τον τρελογιατρό και μία γάτα που ακούει όπερα μα αν δεν είναι αυτό twilight zone τότε τι είναι ??? ;)(κατά τα άλλα no problem)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα... πενία τέχνας κατεργάζεται!
    Ό,τι πρέπει η μουσική επιλογή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παλερ περσεα μια χαρα!λετε να ερθει και ο τουρι?

    τουρι,ψησου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η κρεπα αν δεν συνοδευεται με ενα καλο κονιακ δεν αξιζει τιποτα! χα-χα-χα!
    Να περνας καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @aizen
    άσχετο αλλά κάνε κανένα fb ή msn.Αι δοντ νοου(πρόσεξες προφοράνς???)ρώτα τον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ποιον να ρωτησω?-περσεα?

    εφεμερον,εμεις ειμαστε του γαλακτος αποφευγουμε τα ποτα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή