Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Τα νευρα μου, τα χαπια μου κι ενα gay-μομπιλ να φυγω!(και καλη βδομαδα παρεπιπτωντος)

Σας εχει τυχει ποτε να νιωθετε οτι ολα πηγαινουν πολυ γρηγορα και οτι θελετε ενα διαλειμμα?Ετσι νιωθω.Σαν να ειμαι σε αστικο λεωφορειο που -λεμε τωρα,παρομοιωση ειναι :P - παει πολυ γρηγορα.Ψαχνω γυρω μου το κουμπι της στασης.Χειροφρενο δεν εχει αυτο το πραμα?Θελω να κατεβω!Οχι πολυ,5 λεπτα να κανω την αναγκη μου στα θαμνακια κι ξανανεβαινω.
Θελω διαλειμμα!Αυτο το καλοκαιρι το χρειαζομουν.Αντε να τελειωνω με εξεταστικη μπας και δω ασπρη μερα(μην αρχισεις τα βρωμικα υπονοουμενα μαλερ σ'εχω φακελωμενο!).
Εχω αρχισει πλεον να αποκτω μια σταση ζεν απεναντι στα πραγματα.Αν και οι beattles με προλαβαν :
let it be

22 σχόλια:

  1. αχ πάει έχω γίνει προβλέψιμος για τις προστυχιές μου χαχαχα. Όπως και να έχει αν τραβήξεις χειρόφρενο σε αστικό λεωφορείο που πάει γαμιόντας, αυτό θα φέρει κωλοτούμπες και θα γίνει κομμάτια. Οπότε υπομονή να φρενάρει ο οδηγός, εκτός κι αν αυτός είναι ο Φρέντι Κρούγκερ οπότε την έχεις γαμήσει κανονικά μουχαχαχα http://www.youtube.com/watch?v=EGHxXzwshks&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο_Ο ξερεις το φρεντι κρουγκερ?εντυπωσιαστηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγάπη, με τον Φρέντι Κρούγκερ και τον Τζέισον Βόρχις μεγάλωσε η γενιά μου (τουλάχιστον έτσι εξηγούνται μερικά πράγματα μουχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βασικα,ετσι εξηγουνται πολλα μουχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mahler πάρα πολλά όμως.Ο φρέντι τα σπάει στο 1 και στο 3 αλλά ο τζέισον είναι για να μαζεύει βρούβες σε όλες τις ταινίες
    aizen καλά αποτελέσματα άντε και κάνε κανένα ντούς να δροσιστείς μόνος ή και με καλή παρέα
    να τι θα πάθεις αν κάτσεις πολλές ώρες υπολογιστή
    http://www.youtube.com/watch?v=YmdityGT-R8
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ περσέας
    εεεπ λίγα για τον Τζέισον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περσεα μη φοβασαι τον χρησιμοποιω με φειδω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mahler
    άσε μας ρε ;) σε τόσες ταινίες έχει παίξει αλλά μια φράση της προκοπής δεν έχει πει

    aizen
    ok τώρα ησύχασα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ περσέας
    δουλειά του δεν είναι να μιλάει αλλά να σφάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμα δεν γύρισες πάλι διαλειμμα? Κακομαθημένο αγόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακόμα δεν τελείωσες με την εξεταστική; Υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. mahler
    λεπτομέεεεριεςς.Πάντως δεν ήθελα να προσβάλω ένα τόσο σοβαρό και σκληρά εργαζόμενο δολοφόνο
    από πότε έγινε δουλειά???οεο?
    και εννοώ δουλειά με ένσημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το να ξεκοιλιάζεις ακόλαστους νεανίες που κάνουν σέξ εκτός γάμου δεν είναι επάγγελμα με ένσημα, είναι λειτούργημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τανα μου,εχω καψει φλατζες γι'αυτο

    τουρι,υπομονη υπομονη αλλα ποσο ακομα?θα βγω στις πλατειες τσιτσιδος να καιω τα πανεπηστημιακα βιβλια μου!

    περσεα κι μαλερ,μη το παλευετε.Ο καλυτερος δολοφονος ειναι ο jiggsaw. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και που σαι,τανα,μη ξαναγραψεις οτι οι κριοι ειμαστε γρηγορα πιστολια!τωρα το θυμηθηκα και φουντωσα!μας χαλας την πιατσα οσο για αρρενωποι και γουνεροι,ειμαστε οι ατιμοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ο jiggsaw???? Καλά πλάκα μας κάνεις!!! Dude χρειάζεσαι επειγόντως φροντιστήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οχιιι!
    ποτε ξανα φροντιστηριο.Η λεξη με κανει να βγαζω φλυκταινες.ζαμε των ζαμων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "ζαμε των ζαμων"

    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @aizen
    συμφωνώ με τον mahler ο τυπάς δεν τρομάζει ούτε τρίχρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ena dialima eipe na kanei to paidi kai eseis to girisate sto thriler kai tis dolofonies ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μαλερ,τι σκατα εφαγα γαλλικα 2 χρονια στη μαπα? :P

    περσεα,ισως αλλα ειναι genius και γουσταρω

    ιμερε,πες τα πες τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αυτο με το λεωφορειο το παθαινω κ εγω,το δικο μου παιρνει σβαρνα κ κοσμο κ δν σταματαει το γαμημενο.οχι τπτ αλλο,αλλα θελω να κατεβω για χοντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή