Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

R.E.M. - Losing My Religion (Video)

my mood today :P

18 σχόλια:

  1. χάνεις τη θρησκεία σου?

    Αυτό είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια των REM και τα πρώτα γενικότερα που αγάπησα οπότε συνήθως μου ανεβάζει την ψυχολογία παραδόξως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wip,οχι αθρησκος ειμαι εδω και χρονια
    απλα οι ανθρωποι suck(κι οχι με την καλη εννοια)
    την πιστη μου σε αυτους χανω(επισης εδω και χρονια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα σε σιχτίριζα αλλά έχε χάρη
    λοιπόν α'ι'ζενάκο ο κόσμος θα ήταν τρομερά βαρετός αν ήταν τέλειος με ανθρώπους τω όντι ανθρώπους.Τι θα απογινόμασταν δίχως τους μανκάκες?τι θα συζητάγαμε?για το πόσο λαμπρός είναι ο ήλιος και πόσο όμορφα τιτιβίζουν τα πουλιά (όχι αυτό το πουλί άιζεν μην το τρίβεις δε θα τιτιβίσει)?Μου φαίνεται τουλάχιστόν βαρετό.Οπότε λοιπόν κάποιος α'ι'ζενάκο πρέπει να υπάρχει να μας γμ(μεταφορικά)την ψυχολογία να τον γαμοσταυρίζουμε(να εδώ κολλάει και η θρησκεία) για να υπάρχει λίγο πιπέρι στη ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι,υποθετω εχεις δικιο...
    καλα εσυ μη ψυχοπλακωνεσαι με τα υπαρξιακα μου εισαι σε αλλη φαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τον Περσέα. Όλα θα ήταν απίστευτα βαρετά χωρίς εμάς και τα ελαττώματά μας. Πάντα όταν είμαι στα κάτω μου μ΄αρέσει να έρχομαι από σένα και να νιώθω τη φρασκάδα των 20something.
    Μη φρικάρεις λοιπόν με κανέναν γύρω σου. Θα έχεις καιρό να το κάνεις στο μέλλον.
    Φιλιά πολλά, απογευματινά.

    ΥΓ έλιωσα στο γέλιο με το τιτίβισμα του Περσέα. Μη διαβάζετε την ξανθιά, σας μαθαίνει όλο μαλακιες. χιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μεσα στο πνευμα του περσεα,τι θα καναμε χωρις τις καμμενες χαζοξανθιες? :P
    θα θυμαμαι τη συμβουλη σου 'γιαγιακα'... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω ότι γίνεσαι μελοδραματικός χωρίς λόγο. Ακόμα είσαι μικρός, δεν έχεις δει και δεν έχεις γνωρίσει σχεδόν τίποτα. Κι όταν ερωτευτείς πραγματικά, θα αλλάξεις γνώμη.
    Υ.Γ. Όλες οι μουσικές σου επιλογές είναι κατά τη γνώμη μου άψογες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τουρι,ευχαριστω!
    υ.γ. δεν ειναι ερωτικο το ζητημα αλλα οκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βρες κανεναν ανθρωπο που να suck με την καλη εννοια για να σου ξαναερθει η πιστη στο ανθρωπινο ειδος :-P κλασικο το κομματιδε χωρανε πολλα σχολια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. the man,που πηγαν ολοι οι αντρες?πες μου κι εγω θα τρεξω!
    οσο για το κομματι,συμφωνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @the man
    του τα λέμε κύριος αλλά ένας μάλερ ξέρει τι έχει μέσα αυτό το κεφάλι

    @aizen
    αφού θες να μάθεις ψάξε στο ζάπειο το βραδάκι(εκτός αν θες να πας στο ζάπειο 2 για το Σαμαράκο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περσεα ντροπη σου! αμα θες να ξερεις εγω ειμαι απο σπιτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γιατί από όσο θυμάμαι μια χαρά πάρκο είναι το Ζάππειο και από ότι ακούω έχει και γαμώ (εδώ κυριολεκτικά τα παιδιά ;p(εγώ σου κλείνω και το μάτι κύριος)

    α και που νόμιζα ότι είσαι από σόμπα.Πάλι καλά και ανακουφίστηκα διότι άμα ήσουν παιδι σόμπας έστω και καλής θα μου ήτον πολύ δύσκολο να σε παρουσιάσω στον περίγυρο μου της σόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και επιτέλους κάνε μσν κάτι τελοσπάντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλα ντε! μη βαρας!
    ευχαριστω για τις συμβουλες παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μια χαρα παιδια απο σπιτι πανε στο ζαππειο,ακου τον περσεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή