Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

ειπα στους γονεις μου οτι ειμαι γκει 2

Λοιπον την προηγουμενη τριτη(πες μηνα καλυτερα) ημουν καπως χαλια ψυχολογικα για διαφορους λογους.Η μανα μου αρχισε να με ρωταει τι εχω,γιατι δεν ειμαι καλα κτλ.Καπως το εφερε η κουβεντα και με ρωτησε αν οι ερωτικες προτιμησεις μου ειναι προς το ιδιο φυλο.Εγω αρνηθηκα γιατι ηταν κι ο πατερας μου μπροστα.Οταν ομως πηγε για ψωνια συνεχισαμε την συζητηση και καποια στιγμη της ειπα απλα : ''ειμαι γκει''.
Εκεινη ειπε 'ε,και τι θα κανουμε θα πεθανουμε? τοσες μερες εχω πεθανει απο την αγωνια μου!
αυτο ηταν?'Και καπως ετσι πηγε η κουβεντα με λιγες ερωτησεις και μια σταση 'εσυ νασαι καλα και μετα τα υπολοιπα'.

2 μερες μετα ειχαμε παει αθηνα με τον αδερφο μου για καφε και οι γονεις μου ηταν μονοι στο σπιτι.Η μανα μου ειπε πριν φυγω οτι θα προετοιμασει το εδαφος συζητωντας μαζι του το ενδεχομενο να ειμαι γκει.Το επομενο πρωι μου ειπε οτι του το ειπε.Ξαφνιαστηκα.Και φρικαρα λιγο.Ειπε οτι ολα ειναι ενταξει.Λιγα λεπτα αργοτερα ηρθε και μου ειπε οτι δεν αλλαξε τιποτα,οτι ειμαι το παιδι τους και οτι δε θελει να αγχωνομαι για τη γνωμη των αλλων.Ειπε οτι με αγαπανε το ιδιο και με αγγαλιασε.Καπως ετσι εγιναν ολα και πρεπει να παραδεχτω οτι αρχικα 'μουδιασα'.Καθε μερα ομως νιωθω και λιγο καλυτερα!

Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει ολοι να κανετε αυτο που εκανα εγω, η να το κανετε τωρα > καθε γονιος ειναι διαφορετικος και σε καθε περιπτωση ειναι ρισκο αυτη η ανακοινωση.Δε θα επρεπε,αλλα ειναι.

13 σχόλια:

  1. Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι γονείς, αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να πούνε καταρχήν, ότι δεν άλλαξε κάτι για αυτούς..

    Μούδιασε και ο ψυχολόγος μας αλλά από εδώ και πέρα λογικά μόνο καλύτερα θα είναι τα πράγματα για σένα τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντε μπραβο!

    τι καλα νεα :)

    συγχαρητηρια στη μαμα και σε ολη την οικογενεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο αιζενακο!!!άντε και στα δικά μας(των υπολοίπων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχα-φανταστικα-καταπληκτικα!
    Χαιρομαι για σενα και ενα τεραστιο μπραβο στους γονεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σας ευχαριστω ολους και στα δικα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επέδειξες το θάρρος που εγώ δεν έχω.
    εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστω!
    και δεν ειναι τοσο θαρρος, οσο αναγκη..ετσι νομιζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου που βρήκες το θάρρος να τους το πεις και μπράβο στους γονείς σου που είναι ανοιχτόμυαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με συγκίνησες βλαμμένο... άει στο διάολο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παντρεψου με μαναρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή