Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Memories in the corners of my mind...

Με αφορμη ενα ποστ της γιαγιας αντιγονης θυμηθηκα τα παιδικα μου χρονια..
Μετα το παιχνιδι κι αργοτερα το νηπιαγωγειο κι το δημοτικο, περναγα απο τις γραμμες του τραινου κι εκοβα μαργαριτες για τον παππου μου(δε θελω σχολια :P).Πολλα απογευματα επαιζα με ενα παιδι της γειτονιας που αργοτερα μετακομισε.Ποδηλατο καναμε κυριως και παραβγαιναμε..αλλα παιζαμε κι αταρι(!) κι ασπρομαυρο γκειμ μποι.Την πρωτη φορα που το ειδα μου φανηκε το πιο μαγικο πραγμα στον κοσμο!Ειχε μια κασετα με τα χελωνονιντζακια που εβλεπα στην τηλεοραση!
Τα βραδυα του καλοκαιριου πηγαιναμε για βολτα στο λιμανι.Καθομασταν και τρωγαμε πιτσα με τους γονεις μου και μερικες φορες οδηγουσαμε κατι μινι αυτοκινητακια σε μια πλατεια που εβλεπε στη θαλασσα.Βραδυαζε και χαζευαμε τα καραβια και τη θαλασσα να αλλαζουν χρωματα καθως ο ηλιος χανοταν στον οριζοντα..Ακομα εκεινη  η πλατεια ιδια εχει μεινει...

Κι ενα τραγουδι που ακουγoταν τοτε κι με συγκινουσε,πριν μαθω καλα-καλα τι σημαινει θανατος η αρρωστεια>
αννα βισση-ελενη

12 σχόλια:

  1. Την Καλημέρα μου!!!
    Χαμογελαστό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα έτσι όμορφε, γλυκές αναμνήσεις να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. karkine ευχαριστω θα προσπαθησω!

    ben,απο το στομα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί λέμε "παιδική αθωότητα";
    τόσο "ένοχοι" νιώθουμε στην ενήλικη ζωή;
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαλλον εννοουμε 'χαριτωμενη-κι ευτυχισμενη αγνοια'
    παρα ελλειψη μεμπτων πραξεων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λιμάνι μας ενώνει.. και η θάλασσα...
    Η έλλειψη μεμπτών πράξεων δεν ισχύει... μας ταράζατε με τις τρέλες σας!!!
    Για το τώρα ο καθένας έχει να διαλέξει.. το δικό σου μεμπτό μπορεί για κάποιους να είναι καλά και το αντίστροφο..
    Χάρηκα που σε γνώρισα.. θα σε βάλω στα παιδιά μου να μη σε χάνω γιατί μεγάλη γυναίκα είμαι και ξεχνώ...
    φιλώ σε1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναμνήσεις...τόσο πολύτιμες...Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Γιαγια Αντιγονη εχει το χαρισμα να μας ξυπνα συχνα αναμνησεις!

    Γι αυτο τη λατρευω και οχι μονο γιαυτο!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή