Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

Στιγμες πρωτοχρονιατικης οικογενειακης ευτυχιας (?)

Η ωρα ειναι 11 .53 μ.μ.Σε 7 λεπτα αλλαζει ο χρονος.Μολις σηκωθηκα απο το τραπεζι.Σημερα ο θειος και η γιαγια μου ηρθαν να φανε μαζι μας για  το καλο του χρονου.Η κουβεντα ηρθε στα μεσημεριανα.Αυτους τους συνειρμους μονο η δικη μου οικογενεια τους κανει!Ο θειος μου αγανακτησε : ' 'αμαν αυτες οι γυναικες!(η μανα μου και η γιαγια μου).Μην εχει πουστη μεσα μια εκπομη!Να τη δουνε!(αναφερομενος στις λεγομενες γκει γλαστρες που καθε μεσημεριανη εκπομπη εχει προμηθευτει)Σε λιγο θα ντρεπομαστε εμεις που ειμαστε αντρες!''
"μα ο κουτσινας δεν ειναι γκει!'' αντιγυριζει η μανα μου.'και αντρας να ειναι,μονο που κανει τον γκει ειναι αδερφη'' επιμενει ο θειος μου.
Εγω διαβασα την αμηχανια στους γονεις μου.Η μανα μου μου εκλεισε το ματι και μου ειπε να ετοιμαστω αφου σε λιγο θα βγω(ισχυει).Μετα απο λιγα λεπτα ενω σας εγραφα αυτο ηρθε στο δωματιο μου και μου ειπε ''μη στενοχωριεσαι.ειναι αλλα μυαλα.αυτο ηταν-5 λεπτα και θαπουμε τα χρονια πολλα και θα βγεις εξω!''

Μια ευχαριστη εκπληξη.Ειδικα αν σκεφτεις οτι μεχρι πριν εξι μηνες περιπου και εκεινοι τα ιδια ελεγαν.θυμαμαι μαλωναν -ο πατερας μου ελεγε οτι οι αδερφες μισουν τις γυναικες ενω η μανα μου οτι τις αγαπανε.λολ.

Μου ειπε να θυμαμαι οτι με αγαπανε και να θωρακισω τον εαυτο μου.Ξερω.
Εχουν αλλα μυαλα.Ξερω .Αυτο δεν αναλυω τρεις και λιγο με ποστ?

Ομως υπαρχει μεσα μου ενα παιδι που προδοθηκε απο τα παντα και δε θα συγχωρησει ποτε κανεναν για οσα περασε και περναει.Ουτε τους γονεις μου φυσικα.Ποτε.
Παραθετω ενα τραγουδι που νιωθω ταιριαζει απολυτα με την περισταση.
πρωτοψαλτη -μωρο

Μακαρι να ειχα κατι πιο αισιοδοξο να γραψω.Αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα και δε θα τη ντυσω με ωραια χρωματα χαριν της ημερας.Ας ντυνοταν απο μονη της.Καλη σας χρονια.

16 σχόλια:

  1. Κράτησε αυτό το "μωρό"....
    Το ζημιάρικο.. το τρυφερό..

    Καλή Χρονιά!
    Στην ντύνω με χρώματα καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2012 για σένα και αυτούς που αγαπάς! Υγεία, αγάπη, ηρεμία! Πολλά πολλά φιλιά και να περνάς υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έλα βρε αγάπη μου κι εμάς τις ίδιες κουβέντες κάνουν σπίτι μας. Στα τριχωτά (ελπίζω) παπάρια σου. Άλλωστε αν έχεις την αγάπη της μανούλας στην αρχοντομουνάρα σου τι λένε οι άλλοι. Καλή χρονιά και μην μασάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα μ'αρεσει οπως τα γραφεις!
    καλη χρονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά Boy.
    Ίσως θα έπρεπε να το μαλώσεις εκείνο το πεισματάρικο παιδάκι και να κρατήσεις εκείνον τον ενήλικα που αγαπάει η μάνα κι ο πατέρας του, χωρίς να τους επηρεάζει το γεγόνός πως ο γιός τους είναι gay. Άλλωστε όπως επισήμανες κι εσύ...έχουν περάσει μόλις έξι μήνες, ενώ για σένα είναι μια ολάκερη ζωή.
    Δώστης μια αγκαλιά, ένα μεγάλο φιλί και πες της ευχαριστώ εκ μέρους μου, γιατί η στάση της άγγιξε το παιδί που έχω εγώ μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Mπέρδεμα)

    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α !!!! :D
    κ ευτυχισμένο το νέο έτος !


    Υ.γ. Μη μασάς λεεεέμε ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ben,ισως κανω αυτο..καλη χρονια!

    everyday,δε μασαω..μονο καταπινω...
    (καλα με εχεις διαφθειρει εντελως ομως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μιλήσεις για αυτό με τους γονείς σου; πώς ένιωθες τόσο καιρό,την καταπίεση,το φόβο και γενικά όλα τα αρνητικά συναισθήματα που σου έκαναν τη ζωή δύσκολη.
    Από την άλλη αιζεν είναι τόσο όμορφο αυτό που σου συμβαίνει, να ανακαλύπτεις ότι οι γονείς σου παρά τα όποια τους λάθη σε αγαπάνε και θέλουν να είσαι καλά.Αυτό δεν το κάνουν όλοι οι γονείς και δεν είναι καθόλου αυτονόητο.....
    καλή χρονιά ό,τι ποθείς για το νέο έτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και Κρατα αυτό το παιδι μη το χάσεις
    όσον αφορα τι πιστεύουν οι άλλοι για τους πούστηδες
    έχεις μια ζωη να ζήσεις κι αυτή είναι η δικη σου, όχι των άλλων
    κι ένα πασει περιπτώσει γιατί να ξέρουν τι κανεις στο κρεβάτι σου? σιγά το θέμα πια
    εσύ να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μη μασάς!
    Εσύ για σένα !
    Για τους άλλους άσε μόνο λοβοτομή τους χρειάζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περσεα ευχαριστω θα σκεφτω τη συμβουλη σου,αν και λιγο οδυνηρη συζητηση προτεινεις :)

    ασωτε,συμφωνω γενικα,αλλα το θεμα ειναι γιατι να κρυβω τι κανω στο κρεβατι μου οταν αλλοι το επιδεικνυουν?καλυτερα γαμιουνται εκεινοι νομιζουν? :P

    bourloto,καλα τα λες!
    λοβοτομη!μη σου πω και περιτομη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι περισσοτεροι σκεφτονται ετσι, γιατι ετσι τους εχουν μαθει να σκεφτονται, δεν εχουν δικο τους μυαλο, δεν εχουν την δυναμη να πλασουν δικη τους γνωμη, απλα εκπροσωπουν τη γνωμη του παππου τους και του πατερα τους που εχουν πεθανει...
    Οσο για τις γιορτες ασε... μην σου πω που τις εχω γραμμενες, απο τοτε που ημουν παιδι δεν τις μπορουσα ποτε!
    Καλη Χρονια!
    ...μαθε να συγχωρεις, ειναι ενα απο τα πιο δυσκολα, αλλα επισης και απο τα πιο ευχαριστα που μπορει να συμβει σε καποιον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή