Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

Monday blues (?)

Ουφ..εξω βρεχει κι εγω βαριεμαι..ειπα να κανω ενα random post (= μαλακιστω αλλα πιο κοσμια διατυπωμενο) ..
Λοιπον η οικογενεια μου ξερει οτι τιναζω τον κουραμπιε(να θυμηθω να ζητησω απ'τη μανα μου να μου φτιαξει και λιγους) η σχολη καλα παει (υποθετω) και πλεον μπορω να κινουμαι πιο ανετα...Αν και ακομα αντιπαθω την ανθρωπινη αναγκη για συνανηκειν γιατι εμαθα οτι ειναι αιτια πολλων κακων,δεν ειναι κι ασχημα να εισαι μεσα αντι για εξω.Τωρα που το σκεφτομαι , ισως εκανα κακη αποδοση αιτιου...το κακο το προκαλει η αγνοια οχι η αναγκη για συνανηκειν..επιπλεον, ανηκω δε σημαινει ειμαι υποτελης .Στη μανα μου το δηλωσα : αμα φερει ο ααδερφος μου κοπελα(δε το ειπα ετσι) τις γιορτες,θα φερω κι εγω αγορι! (ουτε αυτο το ειπα ετσι)
Μιλωντας για αγορια θα επρεπε να ειναι παρανομο να υπαρχουν τοσο ωραια παιδια στο χωρο της τεχνης
                             κυκλοφορουν (με χλωροφορμιο στη τσεπη) και παρθενοι φιλομουσοι ντε!

12 σχόλια:

  1. Συμπαθητικό είναι το παλικάρι. Κάτι με χαλάει, αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω τι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χεχε δε μπορεις γιατι δεν υπαρχειιιι ειναι τελειοος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το τελευταιο τεμάχιο δεν είναι ηθοποιός???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και το προ τελευταιο ηθοποιος ειναι!
    στις φωτο του ποστ ειναι το ιδιο ατομο με διαφορετικο λουκ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι μια ΜΕΓΑΛΗ ευτυχισμένη μάζωξη στο οικογενειακό τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα η πρόταση προς τη μητέρα σου είναι όλα τα λεφτά..
    Να τον φέρεις πάντως αν θες να σταματήσεις να ακούς την ευχή: πότε θα βρεις και εσύ ένα καλό παιδί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχχαχα ναι...κατσε να τον βρω πρωτα!
    καλες γιορτες wip :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπάμε Αντίνοο Αλμπάνη. Είναι κούκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή