Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Οι ανθρωποι ειναι ...ενδιαφεροντες.

Τις προαλλες πηγα για ψωνια με 2 'φιλες' μου.Η μια ΔΕΝ ξερει οτι ειμαι γκει.Και εγω προφανως ειμαι πολυ 'στρειτ ακτιν' για να καταλαβει καποιος οτι ειμαι γκει.Βγαζει νοημα αυτο?

Αυτη η 'φιλη' μου με βοηθουσε να βρω κασκολ.Αλλα σε οσα μαγαζια πηγαμε βρισκαμε μονο φουλαρια.Ξερετε τη διαφορα?Ουτε εγω την ηξερα.Προφανως το φουλαρι ειναι απο ψιλο υφασμα ενω το κασκολ απο χοντρο.Και το κασκολ ειναι για τους αντρακλες ενω το φουλαρι για τις αδερφουλες.Καποια στιγμη σχολιασε 'μα καλα, παντου φουλαρια εχει,πουθενα κασκολ?και να εισαι αντρας ειναι λες και θελουν να σε κανουν πουστη!'

        Οχι οτι φταιει η ιδια.Οπως τη προγραμματισανε φαιρεται.Επεται καταιγισμος ψυχολογικων ποστ! ;)
Μετα το περας τους ελπιζω να καταλαβετε πως βλεπει η ψυχολογια το ατομο(ειδικα η γνωστικη),και πως εγω βλεπω τον κοσμο.

4 σχόλια:

  1. opos to eipes...etsi exei ma8ei na skeftetai...

    kali evdomada euxomai!!!

    kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέραν του πως έχει μάθει να σκέφτεται...δεν ήξερες ποια η διαφορά του κασκόλ απο το φουλάρι;;;τώρα που την έμαθες, να περάσεις και στο μάθημα, ποιο είναι πλεκτό και ποιο μηχανής, ποιο μάλλινο και ποιο ακριλικό....σε πειράζω!!!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή