Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

φρουδικο καβαφικο,κλασσικα


-αλλος,αυτος ο αγνωστος

   Μιλησε μου
τι χαραξε την ψυχη σου?
τι χαραξε η ψυχη σου?
τι καραβια ταξιδευουν στα πελαγη σου?
υπαρχουν ανθρωποι που αγαπανε το κενο τους
τυλιγονται στις φλογες και αναλωνονται γελωντας,
ενω αρπακτικα  επειτα τρωνε τα αποκαϊδια τους.
Γιορταζοντας μια αμοιβαια ηττα.
Δε μπορω να τους αγγιξω
με πονανε ολοι τους.
Κανουν το σωμα μου βαρυ
ανημπορο και γερικο.
Γι'αυτο κοιταω αλλου.
   Σε γυαλινους κοσμους
καθαρους,περατους απο το φως
αλλιωτικους απο τη μαυρη γη
Μιλησε μου
τι βαζει φωτια στα ματια σου?
τι ζεσταινει το στηθος σου?
δειξε μου τους παιδικους σου κηπους
ασε με να μπω στο ονειρο που κρατιεται ζωντανο
θα το φυλαξω σαν παιδι μου
στο υποσχομαι.

4 σχόλια:

  1. Mα τι ποιητικές αναρτήσεις είναι αυτές !!!
    Πολύ όμορφο Aizen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω :)
    βασικα η προηγουμενη αναρτηση με εβαλε στο mood :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να κάνουμε βραδιές ποίησης... χε χε χε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ!τι γελακι ειν'τουτο?τι εβαλες παλι με το δαιμονιο μυαλο σου? xp

      Διαγραφή