Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

Αμαρτωλο πασχα

Καλησπερα!καλο πασχα,καλη ανασταση,αληθως(?) ανεστη κτλ κτλ..

Περυσι το πασχα ειπα παραγγειλει μεγαλη παρασκευη σουβλακια.Κι η μανα μου θυμαμαι ντρεποταν γιατι η γειτονια θα εβλεπε το ντελιβερά και ποιος θα μας σωσει απο το στομα των εμμηνοπαυμενων γραιων.
Εγω την αγνοησα.
Φετος το πασχα πηγα μεγαλη παρασκευη σε γκει μπαρ και χτυπιομουν μεχρι το πρωι.Δε ξερω να χορευω,οποτε απλα μιμουμαι οσες κινησεις θυμαμαι απο το papi της j.lo.
Λετε να εχω καποιο υποσυνειδητο θεμα με το πασχα?Και γιατι συγκεκριμενα τη μεγαλη παρασκευη?

Τεσπα σημερα ανασταση,μαγειριτσες,αβολα δειπνα με συγγενεις οπου ερχεται ολη η δυσλειτουργικοτητα της ελληνικης οικογενειας στην επιφανεια,και κατα τ'αλλα ησυχα....λεω να ριλαξαρω σημερα,ακομα κουρασμενος ειμαι απο τις χθεσινες κραιπαλες!
Απο δευτερα παλι ! ;)

10 σχόλια:

  1. Χαχα! Εγώ πάλι το χω έθιμο κάθε Μ.Παρασκευη να τρώω σουβλάκια.
    Μάλλον είμαστε απο τους ανθρώπους που αντί να ακολουθούν τις παραδόσεις τις δημιουργούν.
    Καλα να περάσεις ΒΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σημασία έχει να περνάς εσύ καλά με αυτά που κάνεις. Ευτυχισμένος ο Νέος Πάσχας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαστε Αμαρτωλοί!!!
    Χρόνια Πολλά!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα μωρέ Ichigo...εεε Aizen :P
    το πρόβλημα το δικό μου είναι οτι δεν βρίσκω ανοιχτά σουβλατζίδικα Μεγάλη Παρασκευή.

    Το πιο ηλίθιο πράγμα είναι να νηστεύει αδερφή και να παίρνει πίπες.Άσχετο.
    Έχω φίλο φίλη που ορυόταν γιατί τράβηξε μαλακία μεγάλη εβδομάδα.λες και ο Θεός θα κάτσει να ασχοληθεί με τα φλόκια του καθενός.στο γάμησα το ποστ.Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι αντιθετα εισαι μες το πνευμα των ημερων! xp

      Διαγραφή
  5. Θυμαμαι πριν αρκετα χρονια (δεκαετια 80), τα πάρκα στην Αθηνα ηταν μια χαρά απο gay κοσμο την Μεγαλη Παρασκευη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή