Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Τρια πτωματα

Ειδηση :  'Τρεις παρανομοι μεταναστες νεκροι μετα απο καταδιωξη στον εβρο'

Ο ιδιος δεν διαβασα την ειδηση.Δε το σηκωνει η ψυχολογια μου.Ειδα αυτο τον τιτλο στο igoogle και ενιωσα την παρορμηση να διαβασω την ειδηση.
Ομως αλλαξα γνωμη και προχωρησα στο 'διασκεδαση'.
'Αφου θα στενοχωρηθεις,το ξερεις.Παλι θα γιορταζουν οι μαλακες με το θανατο των ανθρωπων.Θα τους πουν πειναλεους κι αγραμματους,λαθραια υποκειμενα κι αλλα τετοια'.Οπως σε  αυτη την ειδηση πριν λιγες μερες.
Η απανθρωπια και το τυφλο μισος μεσουρανουν.Οι φασιστες απειλουν.Η αστυνομια δερνει και οι πολιτες ζητοκραυγαζουν.Εγω αηδιαζω με αυτα που βλεπω γυρω μου.Που πηγε η συμπονοια?Που???!
Το εχω ξαναπει-οπου κι αν παω,οι ελληνες με πληγωνουν...

4 σχόλια:

  1. Δεν είναι τυχαίο ότι σύμφωνα με κάποιες δημοσκοπήσεις η Χρυσή Αυγή πιάνει ποσοστό 9%!
    Πάντως κι εγώ τελευταία αποφεύγω να διαβάσω τέτοιες ειδήσεις... δεν το αντέχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθε ανθρωπος με καρδια στο στηθος κι οχι στο πορτοφολι το αντεχει (πισω απο το ρατσισμο κρυβονται οικονομικα σε μεγαλο βαθμο κινητρα-οπως ο ανταγωνισμος στην αγορα εργασιας)

      Διαγραφή
  2. αμ δε πεθαινει γαμωτη του...ολο ξαναγυρνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή