Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

7 αποκαλύψεις για τον aizen

Λοιπόν επιστρέψαμε ανανεωμένοι και φθινοπωρινοί.Και είπαμε να παίξουμε το παιχνίδι στο οποίο μας προσκάλεσε ο περσέας.
Οπότε θα σας πω 7 πράγματα για μένα,θα βάλω σύνδεσμο του μπλόγκερ που με προσκάλεσε στο παιχνίδι, και θα προσκαλέσω 10 μπλόγκερ να το παίξουν μετά από μενα(έτσι πάει).

1-Κουρεύομαι μόνος μου εδώ και καιρό.Βολεύει γιατί κάνω τα μαλλιά μου όπως κι όποτε θέλω,και μάλιστα δωρεάν!

2-Είμαι αθεράπευτα ρομαντικός,αλλά όχι αφελής.(πολλοί συγχέουν τα 2)

3-Κάποτε είδα όνειρο,λέει,ότι χαμουρευόμουν με ένα αγόρι που μου άρεσε!Και με το οποίο παίζει να κάνω κάτι αυτό το καιρό ;)

4-Κάποτε θα κάνω οικογένεια.

5-Φέτος μπορεί να ξεκινήσω μαθήματα χορού,πιθανότατα λατινικού,μιας και μου αρέσει να χορεύω.

6-Μέχρι πέρυσι δεν είχα πάει σε κλαμπ ούτε είχα χορεψει οτιδήποτε πέραν των παραδοσιακών χορών που μας μάθαιναν στο Δημοτικό.

7-Το αγαπημένο μου ελληνικό συγκρότημα είναι οι πυξ-λαξ.

>και οι μπλόγκερ που προσκαλώ να παίξουν είναι :
ο turi
,ο ephemeron,
ο rake ,
ο mahler,
η coula ,
η νεφελλοκοκυγία που μας έχει λείψει <3 ,
ο καρκίνος,
 ο bearhiv ,
ο zero
και φυσικά η hitori tana μας :)

12 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα παίξω σύντομα!
    Πώς τα καταφέρνεις μόνος σου στο κούρεμα, ειδικά στο πίσω μέρος του κεφαλιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτα βρε :)
      κοίτα,απλά παίρνω την κουρευτική και κάνω πολλά περάσματα..όπως και πάνω και πλάγια..το να βλέπεις δεν είναι σημαντικό σε αυτά τα σημεία..όσο για το χνουδάκι στο σβέρκο,μπορείς να το κάνεις μόνος σου με 2 καθρεφτες-1 χεριού κι ένα του μπάνιου για να βλέπεις,η ζητάς από κάποιον άλλο να το κάνει....
      όσο για μπροστά,τα αφήνω να μακρύνουν τα σηκώνω με κερί και ότι δε μ'αρέσει το παίρνω με ψαλίδι...

      Διαγραφή
  2. Την Καλησπέρα μου!!!όμορφο Σ/Κ να έχεις λέω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στο σημείο 3. συναντιόμαστε - βλέπε το ποίημά μου "όνειρο πρώτο", που αναρτήθηκε 4.4.2011... (πωπω, τόσος καιρός πέρασε κιόλας).
    όσο για το 4., επικροτώ!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω για την προσκληση αλλα θα κανω "ζαβολια"...
    Αντι να το παιξω στο blog μου θα τα γραψω ολα εδω για να εχει την αποκλειστικοτητα το blog σου!
    Παμε...

    1. Η γιαγια μου παντρευτηκε σε ηλικια 12 ετων. Την εδωσαν στον 30+χρονων παππου μου για συζυγο οι γονεις της, γιατι φοβοταν μην την κλεψουν οι Τουρκοι επειδη ηταν αγαμη. Την πρωτη νυχτα του γαμου ο παππους για να την κανει να κοιμηθει μαζι του... εριξε στο κρεβατι κοματια σοκολατας.
    2. Στο σωμα μου εχω αρκετες ουλες, σημαδια απο ξυραφιες που μου εκαναν οταν ημουν πολυ μικρος και ημουν αρωστος. Καποιες γεροντισες αποφασισαν οτι για να συνελθω επρεπε να χασω αιμα και ετσι με εβαλαν κατω και με ξυραφιασαν (ουτε καν μπορεις να φανταστεις μεχρι που με ξυραφιασαν..)
    3. Η μητερα μου καταγεται απο την οικογενεια Παπαφλεσσα.
    4. Μετα την Μικρασιατικη καταστροφη, η γιαγια και ο παπους εγκαταστασταθηκαν στην Μακεδονια. Αλλα και εκει για αλλη μια φορα εχασαν τα παντα με τον Β παγκοσμιο κλπ. Ο παππους πεθανε απο καρκινο και η γιαγια αρπαξε ολα τα παιδια και ηρθε ξυπολητη στην Αθηνα για να σωσει τη ζωη της και την ζωη των παιδιων της (η γιαγια ειχε συνολικα... 13 παιδια!)
    5. Ειμαι τοσο "βρωμοστομος" οσο δεν μπορει κανεις να φανταστει. Εχω μαθει να μην βριζω δημοσια, αλλα... οταν αισθανομαι ανετα με παρεα φιλων, αν με ακουσει κανεις δεν πιστευει στα αυτια του!
    6. Αρνηθηκα να γινω καθηγητης γυμνασιου, γιατι ηξερα οτι με ολα οσα πιστευω και λεω σιγουρα θα με ειχαν πεταξει με τις κλωξιες εξω και θα ειχα χασει τη δουλεια μου τις πρωτες κιολας μερες.
    7. Ειμαι 53 χρονων κι ακομα μυαλο δεν εβαλα (αλλα το χαιρομαι...)

    Αυτα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα πολύ καλή απάντηση!
      πολύ ενδιαφέρουσα η οικογένειά σου!
      και πάλι σου εύχομαι υγεία :)

      Διαγραφή
  5. Τι έχετε πάθει καλέ όλοι με τις αποκαλύψεις και τις εξομολογήσεις. Ήδη έπαιξα κάτι που με κάλεσε ο Tremens, υπόσχομαι ότι σύντομα θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση!! Ααααα επίσης σου εύχομαι ολόψυχα την τέταρτη πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την ευχή!
      -με το πάσο σου το μπλογκοπαίχνιδο :)

      Διαγραφή
  6. Πόσο μου έλειψαν τα μπλογκοπαίχνιδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή